Σχέση

427 44 0
                                    

Μάρκος P.O.V

Δεν το πιστεύω πως την έβρισα...Η ζήλια που δημιουργήθηκε μέσα μου όταν την είδα με εκείνον τον Αλέξη ..δε..δεν ξέρω τη στο καλό παθαίνω! ούτε καν την ξέρω καλά-καλά. Κι ο άλλος ο μαλάκας μη χάσει μου όρμισε μόλις άκουσε να προσβάλουμε το κοριτσάκι του. Θέλω να τον πιάσω στα χέρια μου και να του σπάσω τα κόκαλα από το ξύλο!! Οοο Χριστέ μου τι μου συμβαίνει; Δεν πρέπει να ερωτεύομαι. Όλες είναι ίδιες ..αλλά αυτή έχει κάτι διαφορετικό. Αχχ!!!!

Νιώθω ένα χέρι να με τραβάει και είναι ο coach μου.

c- Είσαι σοβαρός παιδάκι μου; τι ρωτάω; ΔΕΝ ΕΊΣΑΙ!! Τι είπες της κοπέλας; δεν πας καθόλου καλά. Μ 'αρέσει που λες πως είσαι και ερωτευμένος μαζί της. Αν είναι έτσι καλύτερα να μην ξανά βγεις από το σπίτι σου, για να μην ''ερωτεύεσαι'' όχι τίποτε άλλο ! Άκου εκεί να την λέει πουτάνα διότι φίλησε ένα φίλο! Και απλός φίλος της να είναι ρε εσένα τη σε νοιάζει γκόμενα σου είναι;

Έλεγε. Το παθαίνει αυτό όταν θυμώνει, ρωτάει και απαντάει μόνος του.

Μ- Sorry ρε φίλε όμως... πφφ..ΖΉΛΕΨΑ ΓΑΜΏΤΟ ΚΈΡΑΤΟ ΜΟΥ.. ζήλεψα!

Είπα πρώτα δυνατά και μετά πιο ήρεμα..

c- Τόσο πολύ σου αρέσει ρε φίλε; Ούτε καν την ξέρεις!

Μ- Ναι ρε coach μου αρέσει αλλά επειδή ξέρω πως δεν μου κάνει και πολύ καλό...ξέρεις τι εννοώ.. Απόψε στο party όποια μου αρέσει θα της την πέσω και όπου μας βγάλει η βραδιά.

c- Έτσι σε θέλω αλλά κοίτα να είσαι χαλαρός και όλα θα πάνε όπως θέλεις!

Τώρα τι εννοεί; Τέλος πάντων του κούνησα το κεφάλι μου και ξεκίνησα να πάω σπίτι.

Ηλέκτρα P.O.V

Όταν φύγαμε από τον αγώνα πήγαμε σπίτι μου. Μένω μόνη μου από τότε που έγινα 18, άρα εδώ και 1 χρόνο . Οι γονείς μου αποφάσισαν να πάνε πολλά ταξίδια και όταν επιστρέψουν να ζήσουν μόνιμα στο χωρίο του πατέρα μου. Μου βάζουν αρκετά χτήματα μέσα στο λογαριασμό για ό,τι χρειάζομαι, δηλαδή για το φαγητό, να δίδακτρα στη σχολή, το box,λογαριασμοί για το ρεύμα/νερό κτλ. Ρούχα και φυσικά διασκέδαση και μου μένουν και μερικά έξτρα για ότι άλλο θέλω. Ναι είμαι από μια πλούσια οικογένεια αλλά δεν είμαι κακομαθημένη και τέτοια....τέλος πάντων έφυγα από το θέμα..

Μόλις άνοιξα την πόρτα ο Αλέξης μου όρμισε.

Η- μμμμ...Αλέξη περίμενε πρέπει να σου καθαρίσω λίγο την πληγή.

Α- Άσε τη πληγή ρε μωράκι μου και πάμε πάνω να σε τρελάνω.

Η- Όχι πάμε στο σαλόνι έτσι κι αλλιώς πρέπει να μιλήσουμε.

Α- Και τι να πούμε;

Η- Δεν ξέρω εσύ να μου πεις. Ήθελες να μου μιλήσεις..θυμάσαι;

Α- Ααα..εμμ ναι κάτι ήθελα.. να..να σου πω...

Η- Αλέξη είναι κάτι σοβαρό μην με αγχώνεις!

Α- Ο..όχι -όχι δεν...

Η- Τι όχι δεν; Πέστο ρε παιδάκι μου και μ' έσκασες!!

Α- Ηλέκτρα θες να γίνεις το κορίτσι μου;

Η- ..........

Α- Εμμ...το ξέρω πως σου ήρθε κάπως αλλά Ηλέκτρα σε ερωτεύτηκα από την πρώτη μέρα που σε γνώρισα και ξέρω πως δεν σου το έδειξα αλλά...

Η- ΝΑΙ ΘΈΛΩ ΝΑ ΓΊΝΩ ΤΟ ΚΟΡΊΤΣΙ ΣΟΥ!!!

Α- Αλήθεια;;; Μωράκι μου δεν ξέρεις πόσο ευτυχισμένο με κάνεις!!

Η- Σ 'αγαπάω

Α- Εγώ να δεις μικρή μου, εγώ να δεις!

Ναι.. και τώρα είμαι σε σχέση με τον Αλέξη!

ΈΡΩΤΑΣ ΜΕ BOXWhere stories live. Discover now