M "Ma ütlesin neile!"
P "Päriselt!? Mis nad tegid?"
M "Noh ma ütlesin ainult Louisele ja Niallile ning nad ütlesid, et nad hoiavad teiste poiste eest seda saladuses."
P "Okey..."Ma panin endale mugavamad riided selga ning me Paryckaga otsustasime, et lähme linna peale. Ma saatsin Louisele sõnumi, et ta meid otsima ei hakkaks.
P "Võtame jäätist!"
M "Dvj!"
Patrycka hakkas naerma ja mina järgnesin talle. Me teenisime palju inimeste pilke.
P "Näed sa! Me oleme kuulsad!"Me hakkasime veel kõvemini naerma kuni üks vana mees ütles meile:
"Dévcata, co jes tebu? Jsi nemocny, nebo tak néco?"
(Tüdrukud mis teil viga on? Haiged olete või?)
Me hakkasime ka selle peale naerma ning ma ütlesin:
"I'm sorry dude but I don't understand what you're say'ng!"Siis tuli veel mingi noormees.
Nm "Hello girls! I'm sorry his my father!"
P "Well, okey..."
Nm "I'm sorry! My name is Paolo!"
M "Don't 'sorry' please! My name is Zoella Marie Tomlinson."
P "And my name is Patrycka Vintouge."
Nm "My lastname is Grandeljeno. And you are Louis Tomlinson's sister?"
M "Oh, yes!"
Nm "Nice to met you!"
P "Could I get your phone-number?"
Nm "Oh yes ofcourse! This is 555 096 874..."
P "Thank you!"
Nm "Bye!"
M&P "Bye!"M "Miks sa ta numbri küsisid?"
P "Mul pole veel poissi..." ütles ta ja tegi mulle silma. Ma ohkasin ning me liikusime edasi kuni lõpuks suundusime tagasi hotelli.Ma käisin dušši-all ja Patrycka samuti(mitte koos) ning panime paremad riided selga. Me tegime üksteisele meigi ning läksime siis Harry ja Liami tuppa.
Patrycka läks Harry sülle, mina Liami sülle.
Li "Mida te teete tüdrukud?"
M "Nothig..."
H "No midagi ikka teete..."
P "Harry tule korra..."Wtf! Mida Patrycka korraldab? Liam vaatab rahulikult telekat ning mina lamasin ta süles ja vaatasin ta nägu... Siis algasid uudised.
(Un- uudiste naine)
Un "Täna nähti Wewengry tänaval Sophia Smith'i uue mehega suudlemas. Kas ta polegi enam Liam Payn'iga koos? Seda saame teada homsestes uudistes!"Ma vaatan Liami nägu. See on kivistunud teleka ekraani külge.
M "Liam mul on väga kahju..."
Li "Po-pole midagi"Pole midagi! T*** su naine just suudles teise mehega, ja sul pole midagi?
M "Ei Liam! On küll! Sa teed talle tagasi. Kui me koju jõuame siis 'sina ei tea asjast midagi' ning korraldad talle õhtusöögi ning kui tema tuleb kohale oled sina mingi teise naisega ning näitad talle youtubest seda videot ning teie vahel ongi kõik! Ja sul on sellest midagi..."
Li "Zoe, aitäh abi eest, aga pole vaja..."
M "Ma suudlen sind ise kui sa seda ei tee! Ma arvasin, et Sophia on hea tüdruk ja sõber, aga ei kui ta petab minu sõpra siis ta pole enam minu sõber ka ning meie ja teie vahel ongi kõik!"Li "Mul pole midagi väga selle vastu kui sa mind suudleksid, aga vahet pole, teeme ära!"
Siis tulid jälle tagasi Patrycka ja Harry, suudel muiged ees.
M "Liam... Patrycka tule..."
Li "Mhm..."
P "Hea küll."M "Mida te Harryga tegite?"
P "Harry rääkis, et Liamile meeldid sina..."
M "Päriselt?! Uudistes räägiti, et Sophia suudles mingi teise tüübiga!"
P "Noh siis on sinu chance..."
M "Ma ei tea..."Liami vaatenurk
Zoella läks Patryckaga vetsu rääkima ning mina rääkisin Harryle uudisest.
M "Harry, Sophia Smith suudles mingit suvakat tüüpi. Meie vahel on kõik läbi..."
H "Mul on kahju... Kust sa tead üldse?"
M "Uudistes räägiti. Me maksame Zoellaga talle kätte..."
H "Sa saad üldse Zoellaga nüüd proovida ju..."
M "Ma ei tea kas ma meeldin talle üldse ju."
H "Kutsu ta välja naiteks..."
M "Okey vaatab..."Zoella vaatenurk
Me rääkisme Patryckaga kõik ära ja olime veel natuke Liami ja Harryga kuid peale seda läksime enda tuppa.
YOU ARE READING
Minu "Brother" Louis II
FanfictionMinu Brother Louis 2 on Minu Brother Louis'e järg. Räägib samast inimesest ja on sobilik kõigile. Oli fanfiction'ites #6