6.osa

328 31 0
                                    

Kell oli 21. Kuna meil toimub homme pildistamine, läksime me Patryckaga magama.

Hommik, kell 10.11.

Mu äratuskell hakkas plärisema. Oeh... Jah...
M "Patryckaa!"
P "Mh, mäh?"
M "Pildistamine on täna ju..."
P "Oh, c'mon..."
M "Ütle seda Sam'ile!"
P "Ja-jah..."

Ma tatsasin vannituppa ja pesin ennast ära. Seal panin ma ennast riidesse ja tegin endale väikese meigi. Kui ma välja tulin lipsas sinna kohe Patrycka. Ta sõi ennem ja pani riidesse. Ma võtsin ka kotist saiakese ja mahlapaki.

Kuna pildistamine algab kell 12 ja praegu on kell 11.20 ei jõudnud me hotelli sööklasse minna, vaid pidime ise toidu kaasa võtma. Meil sai Patrycka'ga tegevused ühel ajal valmis ning me hakkasime foto-stuudiosse minema. Me tellisime endale takso.
M "Please, 'seirenge street!'
See oli tänav kuhu me minema pidime. Me jõudsime kümne minutiga kohale ning mulle tundus, et poisid olid ka juba kohal.

M "Tere 'Little Mix'!"
H "Whaa?"
M: "Haha, me ei öelnud teile, et me teid pildistame. Noh ainult Louisele ja Niallile, aga teile jah mitte!"
Li "Ja kust selline õiglus?"
M "Ma ei tea..."

Poisid viidi meikarite juurde ja meie Patryckaga sättime kaameraid.
Li "Zoe, kas sa saaksid korra tulla?"
M "Mm, jah ikka!"
Li "Vaata, kas, sa, tahaksid, tulla, minuga, välja?"
Ma vaatasin poisile tõsise näoga otsa ja see muutis poisi näo punasemaks.
M "Jaah, ikka!"
Li "Uhh, väga hea, äkki täna õhtul kell 18 ma tulen sinu toa ette?"
M "Mhm, ikka!"

Ma kõndisin Patrycka poole, kes hakkas mind oma küsimustega pommitama.

P "Nuuh?"
M "Ta kutsus mu välja." ütlesin ma rahulikul toonil.
P "Äääää!"

Absull, kõik vahtisid teda.

P "Sorry noh! Millal?"
M "Täna õhtul..."
P "Okey teeme ruttu pildistamise ära!"
Ma muigasin ning me asusime poisse pildistama.

Minu "Brother" Louis IITempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang