9.osa

280 31 2
                                    

Ma ärkasin Patrycka kisa peale.
M "Mis juhtus?"
P "Ämblik oli! Duh!"
M "Ja kus ta nüüd on?" Meile kummalegi ei meeldinud ämblikud. Muidugi! Kellele meeldiks?
P "Ma ei tea, ta jooksis mu kiljatuse peale ära."

Ma ajasin ennast püsti ja vahetasin riided. Ma panin endale natuke ripsmetušši ning juuksed panin krunni.

P "Sa näed nii ilus väja!"
M "Aitäh! Sina ka! Kuule kuidas sul selle välismaalasega läheb."
P "Paologa?"
M "Jah!"
P "Ma eiran ta kõnesi, sest ma mõtlesin järele..."
M "Oi jah, Patrycka! Ta oli hot ju!"
P "No jah..."

Me kõndisime hotelli sööklasse ning võtsime omale toidud. Me istusime lauda kuhu olid jäänud vaid Haz ja Niall.

M "Tsauu!"
H "Hey!"
N "Hay!"
P "Tere!"

Me sõime ära ning lahkusime koos poistega.

H "Nuh Zoe, sul oli eile 'kohting' või?"
M "Jap!"
H "Noh käite või?"
M "Ausalt öeldes, Liam oli väga arglik arvestades seda, et me tunneme üksteist juba väga, väga kaua. Mina ei tea mida ta tahab..."
H "Vaata, siis kui Liam veel Soph'iga käis vahtis ta koguaeg sind jne."
M "Oi Haz, sind ja sinu asju."

Me läksime Patryckaga kotte pakkima, sest me lahkume täna õhtul. Me panime oma riided voodile ja hakkasime neid siis kotti panema.

Kell oli 14.02 ja meie lennuk läheb 21.00. Me peame kohal olema 18.00 ning kell 16.00 peame hotelli toa vabastama. Eks siis kaks tundi passime niisama linnas...

Tere! Ma pole ammu kirjutanud, aga otsustasin, et kirjutan siis. Uus osa tuleb ilmselt homme!
Autor xx

Minu "Brother" Louis IIWhere stories live. Discover now