Käisime Harryga starbucksist läbi ja ostsime omale kohvid. Sõitsime bussiga koju ja hakkasime ennast õhtuks sättima.
"Kallis, ma käin ema juurest läbi ta tahtis mulle midagi anda."
"Okei, aga palun tule kuueks koju tagasi eks?"
"Ikka. Baii, kallike!"
"Tsau," laususin talle musi andes.Läksin ise, enda tuppa ja võtsin riided ära kuna plaanisin vanni minna. Hakkasin vanni vett täis laskma samal ajal pead pestes. Võtsin hommikumantli ära ja hüppasin vanni. Olin seal veidi aega kuni Harry juba koju tuli.
"Kuidas läks?" küsisin
"Halvasti?" vastas poiss vastu.
"Kuidas siis nii?" küsisin ma murelikult vannist välja tulles.
"Ema kolib ära kusagile Aasiasse ja me saame tema maja endale!"
"Ja see on halb?!"
"Ei, see on väga hea, ma tegin lihtsalt nalja!"
"Päriselt või? Lollakas ma ehmatasin juba ära!"
"Ta on järgmiseks kuuks vist juba läinud niiet me võime ettevalmistusi tegema hakata."
"Oh, see on nii tore ju! Täiesti tasuta saame või?"
"Nojah, see ongi see 'asi' mis ta mulle andma pidi. Nagu mingi pärandus or something."
"See on siis nii tore ju! Aga hakka nüüd sattima eks?"
"Ja- jaa!"Ma läksin magamistuppa ja panin selga omale lillad teksad ja Roosa kampsuni. Ma sirgendasin oma juuksed ja tegin 'sügisese' meigi.
"Oled valmis voi?" küsisin kui kell oli 18.41.
"Jaa!"
"Lähme siis!"Panime omale jalga kingad ja joped ning sõitsime Harry autoga kohviku ette kus me nägime Franki ja ta poissi.
"Hei!" hüüdsin ma neile auto aknast.
Harry keeras auto parklasse ja siis astusime autost valja. Kõndisime rahulikult kohviku ukseni ja mina hakkasin kiirendama oma sammu Franki poole.
"Tsaau!"
"Hei, girl!"
"Ee, lähme sisse ja siis tutvume?"
"Jah," vastas uus poiss.Me läksime kõik kohvikusse sisse ja panime oma ülaosad nagisse.
"Palun lauda neljale." ütles Frank kelnerile.
Kelner osutas käega akna all asuvale lauale ja me liikusime selle poole.
"Niiet mina olen Zoella!"
"Meeldiv tutvuda! Mina olen Ryan."
"Ma olen Harry."
"Ja mind te kõik teate!"Istusime lauda ja telliseme toidud ära. Rääkisime veidi juttu ja sõime oma sööke kuni Harry tõusis püsti, laskus mu ees põlvili ja lausus:
"Zoella Marie Tomlinson, kas sa tuleksid mulle naiseks?"
ESTÁS LEYENDO
Minu "Brother" Louis II
FanficMinu Brother Louis 2 on Minu Brother Louis'e järg. Räägib samast inimesest ja on sobilik kõigile. Oli fanfiction'ites #6