2 nädalat hiljem
Täna on see päev millal tuleb Harry singel "Sign of the times" välja. (Ja ma olen ajast maas😂)
Ma olen üli hüper super exited, sest ka mina kuulen seda esimest korda. Ma olen kuulnud kuidas Harry seda vahest ümiseb, aga mitte rohkem. Täna lähme me koos poiste ja tüdrukutega piknikule kus Harry meile seda esitab. Kell on 16.45 ja viis hakkame liikuma.
Ma võtsin kapist omale suve kleidi ja panin selle omale selga. Ma otsustasin veel teha omale lokid ja pähe panna kübara.
Harry tõi mulle mu koti ja me hakkasime ranna poole minema. Jajah rand on üli basic koht, aga seal on ilus. Me jõudsime kümne mintaga kohale ning hakkasime toite ja tekke välja võtma. Kui kõik oli valmis hakkas Harry mikrofoni sättima.
Ma tegin Lori ja Eliga mõned selfied. Vahest tuli Louis ka peale. Louisel oli raske liivas oma ratastooliga liikuda niiet ta pidi võtma kargud. Mina ja Carolin aitasime tal istuda ja astuda.
Me olime söönud natuke aega ning siis hakkas Harry oma mikrisse rääkima.
"Aitäh, et te olete kõik siin ja tänud kõigile kes olid mulle toeks. Special thanks, Zoellale kes aitas mind sõnade ja muuga."
Kõik plaksutasid ning siis hakkas klaveri mäng pihta. Jaaa kostis mingi vile/puhumine. Ma juba nutan!! Mina ja El võtsime välja taskulambid ning vehkisime nendega. Harry alustas...
"Just stop your crying, it's a sign of the times
Welcome to the final show
Hope you're wearing your best clothes
You can't bribe the door on your way to the sky
You look pretty good down here
But you ain't really good..."Kui laul oli läbi oli mu meik täiesti laiali. See oli parim laul mis ma kunagi kuulnud olin. Ma jooksin Harry juurde ja kallistasin teda. Kõik plaksutasid ja El ning Carolin nutsid (no mina ka) Harry kallistas kõiki ning istus tekile.
"See oli parim Harry!" Ütlesin ma.
YOU ARE READING
Minu "Brother" Louis II
FanfictionMinu Brother Louis 2 on Minu Brother Louis'e järg. Räägib samast inimesest ja on sobilik kõigile. Oli fanfiction'ites #6