Din capitolul anterior :
Atunci incep sa plang si ma pun pe pat si in camera intra verisoara mea alice , nu am mai vazut-o de mult , ma duc si o iau in brate si inca plang , cand ma vede asa imi zice :
-Alice , ce cauti aici ?
-Nu conteaza , am venit sa stau cu voi si am mai venit sa intru la un liceu , spune si eu lesin ( e ceva normal)
Alice il striga pe max si el vine repede i ma ia in brate si ma pune in pat , ma striga de vre-o 2-3 ori si imi revin si zic :
-Max te rog lasama singura cu alice ! spun si el pleca
-Alice , o sa iti spun povestea mea si te rog sa nu ma intrerupi , Ok?
-Bine! spune ea calma vazand ca imi revin usor
-Eu de cand am intrat la liceu am avut o problema de sanatate care putea sa imi fie mortala dar eu am decis sa imi urmez tratamentul si asa boala mea s-a retras si nu imi mai face nici un rau era vorba de virusul hiv si din cand in cand mai lesin , vomit , ametesc etc ..... si acum mai nou eu si cu max am aflat ca mai avem o sora adica Rose cand am vazut-o lesinand am simtit cum cieva imi baga un cutit in inima si m-am dus si am dus-o la spital unde am aflat ca ea este sora mea si ca florin este fratele meu si ei sunt verisori tai , cand am ajuns la florin aici el mi-a zis ca de azi eu si max vom locui aici si eu m-am dus in camera mea daupa am stat putin si amvenit aic , aste e camera parintilor mei si pe birou am vazut o scrisoare de la parinti mei pentru mine cand ei nu vor mai fi si mama imi spunea ca in dulapul ei sunt hainele ei pe care ar vrea sa le port eu de acum inainte ! spun si incep sa plang .
-Imi pare rau sincer , de acum poti sa-mi spui tot ce ai pe suflet ! bine ?
-Bien spune si ma ia in brate si deodata eu primesc un mesaj , il deschid si vad ca e de la .............
*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Hey , la media este Alice verisoara Ellei , a lui Max , a lui Rose si a lui Florin
CITEȘTI
Ella
Teen FictionEa ea este ella o fata de 16 ani , este in clasa a 9-a si nu are parinti . Oare va intrebati ce s-au intamplat cu ei ? . O sa aflati doar citind cartea.