Il iubesc pe jack

29 0 0
                                    

Pe usa intra florin iar eu ma duc la el si incep sa il bat si ii zic :

-De ce nu ai venit la mine la spital ????

-Am avut treaba! 

-In seara asta vreau sa mergem in club toti patru ! Anuntai tu pe cei 2 lenesi la ora 19:30 sa fiti gata! 

-Bine ! spune florin si eu ma duc sus sa imi fac un dus , ma machiez , imi iau tinuta (la media ) ma machiez strident si ma uit la ceas si vad ca este ora 18:15 , atunci cobor si ii vad pe toti pe canapea dar mai era un baiat dragut care ma studia din cap pana-n picioare . 

Plecam cu masina mea si ajungem in 10 minute la club .

Intram si acolo era un miros de tigara si alcol eu ma duc la baie pentru ca ma doare spatele . Ajung si ma uit in oglinda si vad cum un barbat de vreo 30-40 de ani sare la mine si ma saruta , incearca sa-mi dea jos rochia . Eu incep sa tip si sa plang

-Ajutor! rose , max tip si un baiat pe care nu-l cunosc vine si ma ia de acolo si ma intreaba :

-Esti bine ? ma intreaba el 

-D-da m-mul-multumesc! spun eu inca plangand si il ioau in brate .

-Nu trebuie sa plengi , daca vei plange iti vei strica din frumusetea ta !

-Mersi! cum te numesti ? il intreb eu 

- Jack , al tau ?

-Ella ! spun si el ma pupa pe obraz si mergem la bar sa ne luam un suc . am mai vorbit pana la vre-o 11 noapte si atunci s-a oferit sa ma conduca acasa , am ajuns acasa si m-am culcat .

Dimineata

Ma trezesc atunci cand telefonul meu suna , semn ca am primit un mesaj . il dedchid si vad ce e de la jack ,,Neata ella  , ce faci ?''

ii raspund  ,,Bine acum mam trezit , tu ? ''

Jack : ,,Am vrut sa mergem la o cafea ''

Eu : ,,Bine in jumatate de ora sunt gata'' . spun si imi zice ca vine el sa ma ia .

La cafenea

Am ajuns la timp si vine o fata si ne intreaba ce vrem sa comandam : 

-Doua cafele,spune Jack

Nu stiu cum sa-ti spun dar de cand te-am vazut aseara , am simtit ceva special pentru tine , cred ca m-am indragostit de tine ella ! spune jack si mie nu-mi vine s cred ca si eu simt la fel .

-Jack si eu m-am indragostit de tine !

-Cum ? spune si eu atunci il sarut  si din cauza lipsei de aer ne despartim si imi zice .

-Vrei sa fim inpreuna ?

-Mai intrebi ? normal ca vreau spunem si atunci fata care ne-a luat comanda ne aduce cafelele . Noi le bem repede si plecam 

Mergem in parc si ne asezam pe o banca , si acolo vine ............................

 Ella Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum