Intalnirea si cearta ❤❤❤ !

21 0 0
                                    

In spatele lui Luke apare o tipa inalta blonda ci ochii verzi si îmbrăcată cu o fusta neagră din piele pana la genunchi cu un maieu rosu din piele si o jachetă  neagra din piele .

Intrăm in Mall si ne cumpărăm haine , pantofi etc ...
*Acasă*
Am ajuns si pe canapea sta max si se uita la un film iar când ma vede se îngrijorează su vine la mine si vrea sa ma îmbrățișeze dar eu nul las si fug în camera unde ma pun in pat si palang ,,De ce era cu ea ? " totusi am inceput sa ma atasez de el dar pe aia vreau sa o strangde gât ! 
Aud o bătaie în usa si tresar usor si spun :
-Cine e ?
-Luke
Nu se poate duce la blona lui ? iar vrea sa ma rascolească? .Ma ridic din pat si imi sterg lacrimile inainte de a deschide si după deschid usa si il vad îmbrăcat intrun tricou alb mulat care îi scoate mușchi în evidență și intr-o pereche de blugi negri .

-Bună! ii spun eu  !
-Buna , cum te simti ?
-Cum as putea sa ma simt ?
-Îmi dau seama ! spune si ma ia in brate ai atunci îmi trec prin minte imaginile  din seara cu violul și încep sa plâng si sa fug jos , ma incţ îmi iau masina mea si plec la apartamentul in care au locuit părintii mei Si la care am numai eu cheia . Întru si încui usa cu cheia si ma duc in dormitorul părintilor si îmi caut haine si gasesc o bluză  dea mamei de un galben ca aurul și cu paiete strălucitoare , îmi mai iau o pereche de blugi negrii si ma  încalţ  cu o pereche de pantofi cu  platforma de culoare roz pal .
Îmi prin părul intr-un coc

Ies pe usa si o încui si plec la mașina , conduc pana la mall si ma suna max :
Eu: Alo !
Max: Unde ești ? Aproape tipa la mine !
Eu:Daca tipi la mine nu iti spun ! Ma rostesc eu la el.
Max:Unde ești ? intreaba mai calm
Eu:Ma duc la mall !
Max:Vino acasa !
Eu:De ce ?
Max:Te rog vino !
Eu:Bine! îi spun si în 10min ajung acasa iar in fata porti il vad pe Luke cum se saturată cu o curvă plasticata !
Parchez masina si ies trantind usa atrăgând atentia celor doi mai ales a lui Luke !
Luke(Lu):Unde ai fost ?
Eu:Nu contează !
Lu:De ce ești cu alte haine ? ti ai tras o si acum tăi dat ăla haine noi ?

Simt cum raman fara aer  el crede despre mine ca sunt o curvă ?
Acum chiar ca mam enervat la maxim !
Eu:Auzi, ia mai veziţi tu de iubitele tale si mai lasă mă pe mine !. A și ca să stii tu hainele astea le am luat din dulapul mamei mele care a murit ! io  trântesc direct in fata si întru in casa si urc scările in graba si il aud pe max cum striga dar nul bag in seama !
Îmi fac un duș si ma schimb in pijamalele mele cu inimioare și mă culc .

 Ella Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum