Petrecerea de ziua mea.

32 0 0
                                    


  Dupa ma duc la Alina si o iau in brate si dupa in spatele alinei sta Un baiat dragut , dar nu il cunosc si imi zice .

-Buna!Ai cantat fumos !

-Multumesc! 

 -Pe mine ma cheama Eric, cum te cheama ?

-Ella , spun si ne inbratisam . si facem schimb de numere de telefon .

-Eu trebuie sa ma duc sa ma schimb , spun eu si ma duc in cabina alinei sa ii zic ceva . ciocanesc de doua ori si aud un intra.

-Buna! spun eu si zanbesc.

-Buna ! ce e cu zanbetul asta ?

-M-am intalnit cu un baiat dragut ! spun si ametesc putin si alina ma pune pe un scaun.

-Esti bine , Ella ? ma intreaba alina dandumi un pahar cu apa .

-Da ! o sa ma duc in cabina mea sa ma schimb! Pa!

-Bine , pa ! 

Asta era o stare normala sa ametesc , dar acum nu mai este normal pentru ca nu mai sunt bolnava.  

Ma duc in cabina mea si ma schimb cu hainele in care am venit , si imi suna telefonul, il iau si vad ca este Max si ii raspund .

-Alo ! spun eu  si ditr-o data mi se face din ce in ce mai rau ! 

-Ella , ti-e rau?

-Da max dar o sa-mi ravin !

-Ce te doare ?

-Capul , burta , spatele tot corpul, si simt ca ametesc !spun si lesin.

Alina Povesteste 

Miam facut bagajul si am dus valiza la masina si vsd ca ella nu mai vine si ma duc sa vad de ce nu vine , cand ajung in fata camerei  intru si o vad lesinata cu telefonul in mana , se apre ca vorbea ci cineva , iau telefonul si vorbec eu cu fratele ei .

-Max , ella a lesinat ! nu stiu ce sa fac ! 

- strig-o si misca de a .

-Bine , pa spun si inchid si fac cum mi-a zis max si vad ca nu se trezeste , ii fac bagajul il duc la masina  si chem salvarea . In 5 minute ajunge si salvarea si o ia si eu merg cu masina mea la spital .

Dupa jumatate de ora in care am asteptat  doctorul imi zice .(in italiana dar eu va scriu direct in romana)

- Domnisoara a avut o lipsa de calciu si acum poate pleca acasa ! spune si ella a iesit din salon si am pornit spre casa. 

Cand ajungem . Mergem la Fast-Food sa mancam si max mia dat mesaj ca au terminat si o pot duce acasa .

Ajungem acasa pe la ora 8:30 si afarae deja intuneric . Intram in casa si este bezna aprindem lumina si vad  colegi , si prieteni ellei strigand :

-LAA MULTII ANI!!!!!!!!  si ella incepe sa planga de fericire si eu ii zic 

-Am un cadou pentru tine ella , Am vorbit cu cativa prieteni de ai mei si au zis ca in cateva luni vei avea prima ta piesa .

-Nu cred! mul;ltumesc mult spune si ma ia in brte  dupa se duce sus sa se schimbe , si cand vine parac nu ma mai recunosc , s-a dat cu un machiaj strident , a luat niste pantofi cu toc inalt de culoarea aurie , o rochie lunga rosie si cu paiete. ( la media )

Ella povesteste  

Cobor pe scari si toate privirile sunt pe mine . Cobor si il iau pe andrew de o aman si ne ducem in bucatarie .

-Ce cauti aici ?

-Am venit la ziua ta! 

-Te-a invitat cineva ? te rog frumos sa pleci! spun si el pleaca .

Ma duc pe scena si cant melodia alinei A fost o nebunie si cand termin toti ma aplauda . 

Dimineata!

 In casa e curatenie , se pare ca au facut curatenie , ma duc si iau telefonul si ii dau un mesaj lui Eric:

,,Neata!'' , imediat imi raspunde si el ,,Neata! cf ?

Eu: ,,Bine tu?"

Eric: ,,Bine stau in casa ''

Eu : ,, Ok,Pa "

Eric : ,,Pa"

Atunci  ma inbrac intr-o pereche de blugi rosii , un hanorac alb cu negru  , o pereche de adidasi NIKE si imi iau telefon si plec in parc  , nu inainte de ai da meaj lui max ca am plecat in parc .

Merg pe strada si deodata sunt trasa de cineva intr-un loc intunecat si ................... 

 Ella Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum