Eu sunt ella o fata de 16 ani , staui in N.Y si nu am prieteni .Poate o sa-mi fac sau poate nu .Astazi este prima mea zi de liceu !
**Dimineata**
Ma trezeste alarma si imi aminteste ca trebuie sa ma pregatesc pentru liceu . Ma ridic din pat si ma duc in baie sa-mi fac rutina zilnica si sa-mi fac machiajul (la media). Imi iau lenjeria intima de culoare rosie , un tricou cu inscriptia*New York is my life * , niste blugi albastri deschisi si o gesca de piele neagra.
Ies din cas si ma duc la garaj si-mi iau Masina mea,un Audi UK ajung in 10 minute la scoala si ma duc direct in spatele scoli acolo vad o multime de fate si baieti si o scena mare !pe care sata un domn , cred ca e directorul dupa se aude o voce groasa de la microfon :
-Buna ziua dragi elevi , si le urez bun venit bobocilor !
Dupa directorul ne prezinta clasele si eu intru in clasa me si vad o doamna intre varsta de 20-25 de ani cu parul saten deschis , ne da manualele si iesim afara din clasa pe rand evident dupa ce nea dat si orar-ul . Merg sa-mi pun carile in dulap si dupa ce leam pus , mi-am inchis dulapul pe care era numele meu si cand mergeam pe hol m-a luat o ameteala puternica si simteam ca vomit am intrat repede in baie si m-au vazut cateva fete si m-au intrebat daca sunt bine eu am dat din cap in semn ca nu si atunci am iesit pe afara mam pus pe o banca si l-am sunat pe fratele meu max .
* Convorbire Telefonica *
-Alo , Max ?
-Da ella , ce s-a intamplat ? , Esti bine ?
-Nu chiar mi s-a facut rau dintr-o data si as vre sa vi sa ma iei de la scoala , dar sa vi fara masina ca o am pe a mea aici !
-Bn vin imediat , Pa!
-Pa!
* Convorbire telefonica incheiata *
Fratele meu a ajuns in 20 de minute si cand mi-a vazut fata palida s-a ingrijorat si a zis sa mergem la spital insa eu nu am vrut si mam ridicat am mers 2-3 pasi cand am cajut jos si totul a devenit negru .
********************
Ma trezesc intro camera de Spital! . Ce caut eu aici? Dintr-o data vine o asistenta iar cand ma vede treaza striga tare:
-Doctore s-a trezit! imediat vine un om in halat alb si imi face un consult si ma intreaba :
-Sti cun te cheama ?Ma intreaba doctoru
- Da ! Ella Smith ! zic eu
-In ce data suntem ?
- 15 Septembrie
-Cati ani ai ?
-16 ani !
Doctorul deschide usa si pe ea intra max ! cand ajunge langa patul meu imi ia mana stanga in mainile lui s ma intreaba :
-Cum te simti ?
- Ma simt de parca as avea stomacul gol !
Cand doctoru a auzit s-a uitat la mine si mia zis :
-Te simti slabita?
-Da parca nu as fi macat de ani intregi ! Zic eu
Atunci doctorul si cu max se duc intrum colt mai retras si cred ca pot auzi ce vorbesc:
-Doctore , Ce are? Zice max speriat
- Cred ca este anorexica ! trebuie sa ai grija sa se hraneasca mai bine !
-O sa am grija ! zice max
-Acum pot pleca ?
-Da ! zice doctorul si amandoi ies din salon sa ma pot schimba.
Acasa
-Aiz no a sa mergi la scoala dar o sa mergem sati cumperi haine noi si incaltaminte ! ok? zice max
-Ok!
Dupa cteva ore de cumparaturi am ajun la Fast-Food si max mia luat o portie de cartofi prajiti dar eu iam zis ca nu mi-e foame dar el a insistat si pana la urma i-am mancat !
am ajuns acasa si m-am bagat direct in pat
A doua zi!
M-am trezit si mam dus as-mi fac un dus , m-am imbracat cu niste hhaine subtiri deoarece era cald afara , nu mam machiat am iesit din casa si m-am dus sirect in garaj si miam luat masina! am ajuns la scoala si am parcat masina in parcarea scoli ! m-am uitat la ceas si mai aveam jumatate de ora pana se suna , Am vazut un coapac mare si mam asezat jos la umbra lui mi-am luat leptop-ul din geanta si am intrat pe mail si nimic nou cand se suna miam bagat leptopul in geanta , mam dus si miam luat cartile penru ora de Franceza ! am intrat in clas mam asezat langa o fata !iar cand am vazut-o mai bine era.....
*****************************************************
Hey asta e o noua poveste a unei fete pe nume ella , ea va trece prin niste incercari foarte grele 1 vreau sami ziceti cum vi s-a parut primul capitol!!! al doi-le capitol il voi posta azi pel la ora 14:30 sau 15:00, scuzti greselile de ortografie!!!
CITEȘTI
Ella
Teen FictionEa ea este ella o fata de 16 ani , este in clasa a 9-a si nu are parinti . Oare va intrebati ce s-au intamplat cu ei ? . O sa aflati doar citind cartea.