"တီ တီ တီ..."
ခါတိုင္းထက္ပိုက်ယ္ေနတယ္လို႔ ထင္ရတဲ့နႉိးစက္အသံ.. လင္းလြန္းတဲ့ မနက္ခင္းေနေရာင္ျခည္ေၾကာင့္ တစ္ခ်က္ညည္းလိုက္မိသည္။ နႉိးစက္ကိုလွမ္းပိတ္ပီး ေစာင္ကိုေခါင္းထိေအာင္ျပန္ျခံဳလိုက္သည္။ ငါးမိနစ္ပင္မၾကာလိုက္ ေခါင္းထဲသို႔ အလိုအေလ်ာက္တိုးဝင္လာေသာ တေန႔တာလုပ္ငန္းေဆာင္တာမ်ားေၾကာင့္ပင္ မထခ်င္ထခ်င္နဲ႔ အိပ္ယာေပၚမွ ပ်င္းရိစြာ ေရခ်ိဳးခန္းသို႔...
7:30 am~
ခြက္ထဲမွ ႏြားႏို႔ကိုအကုန္ေမာ့လိုက္ပီး ေခါင္းထဲဝင္လာသည္က မေန႔ညကအၿပီးမသတ္လိုက္ရသည့္ assignment.. သက္ျပင္းသာတြင္တြင္ခ်ရင္း ေက်ာင္းသြားဖို႔ျပင္ဆင္ရသည္။ အတန္းက ၉ နာရီမွစမွာပဲ.. စာၾကည့္တိုက္သြားပီး လုပ္လက္စအလုပ္ကို လက္စသတ္ရင္ မွီႏိုင္ေသးတယ္..လို႔ေတြးမိပီး နည္းနည္းအသက္ရႉေခ်ာင္သြားသည္။ စာၾကည့္တိုက္က အခုမွတံခါးဖြင့္ရံု႐ွိေသး.. ေကာင္တာမွ အေဒၚႀကီးကိုတစ္ခ်က္ျပံဳးျပပီး ထိုင္ေနက်ေနရာကို ဦးတည္လိုက္သည္။
9:40am~
အကုန္လက္စသတ္ပီး စာၾကည့္တိုက္မွအထြက္ နာရီကိုငံု႔ၾကည့္မိခ်ိန္တြင္ေတာ့ ခပ္တိုးတိုးဆဲေရးသံက ပါးစပ္ကလႊတ္ခနဲထြက္သြားသည္။ ပထမအခ်ိန္ေတာင္ပီးပီ.. ေနေတာ့ မတတ္ႏိုင္ဘူး...စိတ္ရႉပ္ရႉပ္နဲ႔ ေခါင္းကိုသာတြင္တြင္ကုတ္မိေနသည္။ ေျခလွမ္းေတကေတာ့ စာသင္ခန္းဆီသို႔ တေရြ႔ေရြ႔...
"Hyung!"
ရင္းႏွီးတဲ့ ေခၚသံတစ္ခု.. အလိုလိုျပံဳးမိရက္သားျဖစ္သြားေသာ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုေတာ့ နားမလည္ႏိုင္..နားလည္ေအာင္လဲမႀကိဳးစားမိ..
"ပထမအခ်ိန္မတက္ဘူးလား?" ေမးရင္း ကိုယ့္ေဘးမွာလာရပ္တဲ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္.. သူ႔ကိုၾကည့္လိုက္တိုင္း အျမဲျပံုးေနသည္..ေနေရာင္ျခည္နဲ႔လိုက္ဖက္စြာ ေတာက္ပေနတဲ့ ဆံပင္လိေမၼာ္ေရာင္ေတ...ေလအေဝွ့မွာ ယိမ္းကေနၾကသည္.. သူသည္ ေနေရာင္ေအာင္မွာ ေတာက္ပေနခဲ့သည္... "မင္းေရာ ဘာထူးလို႔လဲ..ေက်ာင္းေျပး" ခပ္ေနာက္ေနာက္ေျပာၿပီး ရပ္ေနေသာေျခလွမ္းေတကို ျပန္စတင္လိုက္သည္။ ေဘးကလိုက္ေလ်ာက္ရင္း "ေက်ာင္းကမေျပးပါဘူး ကြၽန္ေတာ္ကေျပးတာပါ" ခပ္တည္တည္နဲ႔ေျပာၿပီးမွ ကိုယ့္စကားကိုယ္သေဘာက်သြားဟန္ျဖင့္ မ်က္လံုးမ်ားမျမင္ရေလာက္တဲ့အထိ ရယ္ေနသည္..
YOU ARE READING
"You Know I Know"
Fanfictionပါးေဖာင္းေဖာင္းေလးနဲ႔ မ်က္လံုးေတြေပ်ာက္သြားေအာင္ ရယ္တတ္တဲ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ အဲ့ပါးေဖာင္းေဖာင္းေလးေတြကို တခ်ိန္လံုး ေငးၾကည့္ေနတတ္တဲ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္တို႔ရဲ႕ အခ်စ္ဇာတ္လမ္းလို႔ ေခၚလို႔မရတဲ့ ျမတ္နိးျခင္းပံုျပင...