kapitola (123)dar mini strom

73 1 0
                                    

Tuto kapitoly věnovat největší jehodněši učítelce a úžasní vihovalky a ve školce nejlepší i úžasný laskavou a hodnou záleží i naně;Hance badnařikové že tím to poděkování za ze kemě hovali laskavi i upřímní srce za vděčný a poděkování za že já člověka i osobnost.

Kapitola dar mini ;1; Dar hračka Apollan královstvíjantarujadejitu žezla a energie nezpomenou síla pěcety omega i rityny i isige i tentagrami pečeťe i pečeťe ševedou oko mapius i ten držitele stejně jako orakula i mistka a elegantní válečníky v jednom ale ten upřímnost srce i laskavi i čestný ale je dotyku tak pláni slunce a v postatu života i duši zničí i tělo i skrito bez vijiky.

Kapitola dar mini ;2;hračka dar ;Abburas ultimatni hiper sachramu ostřím a slunce pečeťe omega i pečeťe bohů istříbrnébronzu a pěcety omega i rityny i isige i fresky i tentagrami pečeťe i ten proroctví a dar bohyně a titán dají jedné duši z lidu linie a vibral dědic a nich dar a moc tytana hračka a doze jakoliv bitoti zpalit v prach i čistou duše i srdce upřímní srce.

Kapitola dar mini ;3; Portálu legesis dar a stěna z cihel a pocmarana malby či grafické grafikami a plakáty ale ten stěny zblízka i znaky i pečeťe omega i rityny i isige i fresky i tentagrami pečeťe, dotne a stěna samá cihly a sloupi terasu a ze virote vlasových proti i pečetemi omega i které tlumočení mastný portálu a šestici víří také kruhové oka vnitřní elemety jisker a energie pěcety i kritaly a vedle oboustranný kruh ohnivé i plameny a oleje locove ohniště, Uprostřed ergie jisker vir galaxie spirála a uprostřed vody kapy a oko horintu události;
Na druhé straně upred i pyramidy v celá bíla z prosklený tabulky a v oáze i obelisky a křišťálově a pěcety omega i pečeťe království aritimelis dar krásný království a křišťálověmrarovibrovoperleťovámosana barvy 130 věže kombi obrany štítu a obrany části a 45 geometrickáfuzmi hiperogeomagneticke věže a 96 nádvoří i různé propojení, Věže stavitelů i terasy i rezervoni jezra i nádražemi i akvaduti i čistou vodou i kyslíku a fúzny generátory Bio molekulární úrovni,

Kapitola dar mini ;4; Portál a stavilu a 12 sohy bohů istříbrnébronzu a okolních přání vodopády a uprostřed kruhové postívi a sohy a jiskří a blesku energie a plastiky a vodní kapky a uprostřed králů a vodny horizotem oko vesmíru do království atlasů věku a nachlazise v kosmický někonecho oceánu,

Atlas neos palác lezci uprostřed sbronomodrich ostrov skály utesi ocenich vrunich směry spirálový kaskádové bloku obelisky hor strava a křišťálově Ostrava a pulzní živoucí symbióze

Palác palců ariitelus křišťálovězrdlomodročervenystribny
Věže kosmický únikopegasuve 12
7 věže kombi divů, 12 kombi věže obrany a štíty věže a kombi vodopády kaskádové fontány skrite divů světů, Věže stavitelů i ohracu elemety a života elentu života i věže pajlosu dar, kombi velké archu a sálu sálu srce orakula i vědomosti darů skříseny i zrození a vědomosti velké, kaskádových Terasy vodopády a nádvoří arénypoligonu a hramupolgonu a hramu osudu omega, terasy a kasdove nádvoří osudu a nádvoří harmonie a nádvoří cest omega pěcety království isige i fresky i rityny i tentagrami pečeťe i pyramidy křišťálově sálu sálu srce omega i 79,69 sloupi pěcety omega i království pěcety tentagrami isige i fresky i rityny plastiky planetárium sálu terasy i chrám dar kupida a hefastovi a erase zdvojené ostří plamene skříseny i bohyně lásky Afrodita pěcety omega i kombi pěcety bohů istříbrnébronzumodreho,  terasa sálu brány a pěcety a omega i pečeťe království a rityny i isige i fresky tentagrami rityny, prosklené fasády i stropy skleny, 5 trůny Král alkmenus, krásná královna luna, princove dvočta herry a Louise princezna aridana trůny bohatě zdobené i pečeťe omega i pečeťe království rityny i isige i fresky tentagrami pečeťe i každý jediný křišťálově víření a jediný překrásné, kralovsti mazlí panterlion modří, stříbrny modré únikopegasus, 12 terasa souzní a osudu, terasy vodopády a sohy rodu království i kakady terasy a sohy i stuny i nádvoří mosty visuny brány bohatě zdobené fresky i rityny i isige tentagrami i pečeťe království a pěcety omega i pečeťe pohledu na na připojení řeckouegickorimskouatlantidou.

Pak se vrátily náš krásný ostrov domov na zemi i rodil je den posunu.

Doufám že všem líbit nová kapitola ;Všem.

Poslední Nadějí Splněních PŘÁNÍ Nebly VislovenaKde žijí příběhy. Začni objevovat