kapitola dar mini speciálni bonus Halloween

2 1 0
                                    

Kapitola dar mini ;bitoti a sireny i Angeles a mantichory a tenoty a démoniRe i stvůry pekla i slabiny i když nezdá i zaklínače temné nevyjímaje.

Kapitola dar mini ;
;hekkate darů a Dostála od Hery a dia - zeuse Hračka kitany hračka kombi díka i kopí a žezlo, meč zbraně rukojeť zdobené i ostří  vnitřní početí i posvěti i dia i zeuse pěcety omega i kombi pěcety bohů i rityny i isige i fresky i tentagrami pečeťe kolébky posvěti.

Kapitola mini dar;
segment a bastet;Zlatéstribrnebrozovejadejitu
Kombi kopí i ostří meču a dvojí pěcety omega i pečeťe kombi bohyně lásky a kruté krvavé a bohyně lásky a spravedlnost i slunce i měsíce i luni.

Kapitola mini dar ; hračka ostří dvojí kombi hades a persefona-core meče a kopí a žezlo bojové hole.

Kapitola mini dar lanubis ;
Deska náramek a pěcety omega i artefaktů a omega knihy anubis a v rozaril a jem zvedávej dvanácti knihy a vibrana osudem vibrana jantaru a pěcety rovnováhy a světla i rovnováhy i tenoty i síly elemety živlů a elementů sílou nespoutaná atraktivní a jasný kniha pulzní sonicxgineticky Bio molekulární úrovni i ve všech světových i podstatou života démoni v celé světě a jakoliv magie a další moc to znamená že knihy a ukradl pěcety i rityny i isige i tentagrami pečeťe nezáleží na tom bohové postupně se zasáhnout v nebude problém i další knihy a otevřela v znaků i dědice bojovat z démonem a samotný buch a egyptský bohů smrti i nebude ohledu na jeho výukový a zabije kohokoliv jemu jedno jestli jaká bitot. Pověsti omega i pečeťe bohů Ultimatni knihy a jsou kodexu legesis největší kodexu a skrita všemi zraky i pověsti nejeví necestou bitotostem jakoliv linie.

Pod Londýna a centů a Kozelnici a branou kameny oblouková a zcado duši i ještě mladá země a pověsti zcado brány do posvěti ten v blízkosti umře stavitelů i stolici bohů posvěti i tytany bohy Pověsti i hade největší olimpany bohů posvěti i čarodějnice i Kozelnici a skrita pěcety omega i pečeťe tentagrami i isige i fresky i rityny i portál do posvěti i sousední i části 12 až 24 části všeny linie bohů posvěti.

Bonus omega ;
Tato hračka a jadejitovejantaru oceli jadejitovezlatybrozovy
Hračka tytany a mistryně i zbraňové a živé hady a hřívy 10000 hlavi hadů
Zničit všechny i bitoti a tytany tvorové i moci strávit -pohti ale chvíli skrisit  hračka pověsti o nebe i světla a rovnováhy až dědic mezi dvojí krve tytany a hračka hranít i jeho i jeho biste nebu zalezet kde jsou a dělí i světy či dimenzemi či konty.
Je ti jsou ty pravý v jedí znají své to jinak skrito a nejčastější než všeny postatu života i duši i vědomosti moudrosti i naděj pro druhé ne pro tebe.

Souhvězdí pritelu a planetárium sítem gelus a musí říci že i když vidím zbraně bitosti známé anggelus měli vědět že jestli se pletu a jejich vlastní údaje jsou neúplné nepočítám řadu svitu od moře když neboli hloupí a zjistit a naše druhý jsou stejně line a stálo našli stránce archiv v anglické speciální knihově.
Jen i jedná ze dvou tajní knihoven.

Ano vím že není to jediné co vím že jech válečné bitosti i příjmení několik lisky líné prest několik morů,
A stejně tak vím že kosmické září a vše biologické morů restartovali i když vidím že září zatím skrito že všechny nemoce biologické testovat celo orbitální měřítku.

Stejně jako vím že pokud je vaše líné nezdraví listo země i tak měli vědět že nazeny vaší vírem.
Dvojí krve a že kvasi planetě blíží tvůrce a zjistit že primi potomek rodu a ohrožení života a nebude slitování z planetku jen dotok vše živé zmizí.

Hněvu nesmrtelný bitosti nejenom že vzájemně sdílejí kontakty a otevírací doba ještě před několika lety že milim alespoň vím že pra pra nechce rozepisovat dál vím že podstata znalosti které mám že bitosti i ničitel a tvůrce já říkám ví jím říkáte prastaré se archeho bitosti.

Poslední Nadějí Splněních PŘÁNÍ Nebly VislovenaKde žijí příběhy. Začni objevovat