Věnovat spisovatelům i spisovalky i dávné i historie a vize v příběhu i ispraci pro různé odvětví a činnosti a na místa i srci i děti i dospělé na příč státy i územmi a kontinentu i hranicemi.
Kapitola dar mini ; Dimenzíe a království sababi a průchod zklada z prtece kruhové ze 6 křišťálově koule na péčeti omega i pečeťe království a pěcety omega tytany olimpany i isige i fresky i rityny i tentagrami pečeťe,
Zradlova jako foťákem listy a pěcety omega elemety nespoutaná síly elemety kruh.
Stejně jako nazemi až kruhové stromy Křišťálové rostliny a technologie jedceni,Rozměry a 12 ostrovů velkou britské království a severní Irsko až nato že ostvi létaly a oceme a stříbrnémodre oceánu a Palác a město křišťálověmrarovibrovoperleťová i stromů a celý palác i meteorologové 12 jednoceni města.
Zmoha divu bohů i dimenzí.
Kapitola dar mini ; adimezie atlantis omega; argoniska,hipergeomaneticka pulnysperickakristala omega neos ,hiperboitechnogolix probíhal nujok ,egyptreskoriskeastecke
Město strinobronu 12 městských částí a zkoušek rozhodnutí osobnosti do frakcí nezáleží krevní poztem,nesede ,cisti,tusitele,elemeti,patroni,stavite,obranci,
12 komplexů,terasy i rezevoari,vodovodní laguny,jezera, kaskady skleněné terasy i vodopády i palacchrampoligony , kaskádové terasy balkóny i skleněné skleníky,14 nádvoří divů, viděli háje bohyně a manzeky posledná,velká měsíční jezera prany vodopády údolí pegasus,velká nádvoří zitra domina,terasa chrámu do vrátka křišťálové ropune stříbrnýbronu,pevné obrovské sohy posejdona ,
Kapitola dar mini ;Kapitola dar mini bonus ; 1.
Přemysl jakou část měl dát uvědomil že hlavní dvůr Králové a královny a císařove či císařovny.A jejich vlastní šlechta a kolik zní dobře projde podzemní skouka nej Ostrava a panství hojnosti a Králové králů a velice panovici.
Podhami kamenů v hodů velké dračí shoditem a 12 nádvoří a terasy ve ⌛.
Nádvoří 28 svingy a svinx,mantichory, hady nagiy v obou podobách.Zvěrokruh podsvětí všechny pozemkem podoby, podsvětí vodopády a speciální unikátní rek a terasy kasdove terasy zvláštní fontány kouzech pramenů a stejně demeteriny a persefoni zahradní kombinace a skleníky a otevře terasy balkóny kouzech pozorudnich externí a rostliny neuvěřitelně a kaskady nerušit barev i zledu .
Kameny podloubí shoditem a kaskady a na ti kaskady shoditem siny tisíců odlesku duši i srce i skrito vnas samí a této siny všechno co učiní I to provedl ať dobrém či kespase či zatracení neko jine.
Do salou splatcu či splatkymě.
Obeliy a hlav a podoby lidské pokolení.
Před sál 12×12×12 nádvoří divů a sálu sálu citadela poslední sodu a váhy osudů a celý život od koleky až do samotného hrobů.
Všechny kroky I či všechny co korunou či podány učili.
Sam sobe I soudcem I zástupcem.Pod tribuny a všechny bohů osudů a bohů I bohyně.
Před zradli neuvěřitelně zdobený a karlovarský palacech,
Někoka rozdíl, vruznich stupně bohatství oltáře I poháru a korun I zela a
Stejně tak kamenů mani obeliy ana umístí diodami králů, na jedí z pozit a jed trůn a dřeva, klasika krátký, či zemský křišťálové a zdrahomy klasika trůn.
Každý do středu kruhů zrcadla harmonije a rovnovahy a světla I stínu a
Speciální unikátní sjednocení a elemety nespoutaná síly průchod z zrcadlo a neprojdes u vězňů do projdeš.Muž dosta velké citaly králů a královny nebo hrobky pustina zdaru.
Příště obě varianty lidské králů a královny a císařove či císařovny a schleti dosta.