citadela dominum Pálec omega.4.

0 1 0
                                    

Kapitola dar ;
Přemysl z části už nini vím že jestli že exkluzivní bivali prezident trap znovu stane konkurzů na prezidenta americký států asi mu nebude bavit to to jestliže stane prezident či místo guvernér přežitá do roka a dodnes zaplatit něčím daleko četnějšími než je jeho rodný majitek a Hádes a jiný boží posvětí těší Na platit za své nemou skutečnou pomoc všeho co dostal bez ohledu na to nini vlastní.

Elitní země i členové řádu a tajních spolků a mají smůlu a jeslí jakkoliv stolek a jakkoliv titulů ať mučení či ublížit nevich ať nepočítá s tím že moc pekla ochrání.

Jemi jednom kolik z elitní korporace a na světě lidi dobrovolně spolupráci z peklem a ať jakou formu.

Ať nečeká že exkluzivní elitá Za zvěrstva neplatí stejně jako svrchní pekelní dědic trůnu a zajímalo ta část ohně složky vůbec kompletní a rovnala síle tvůrců všeho druhu i života ať jakou formu a úrovně.

Živoucí fragmenty stavitelů a života v nespoutaný podobně bez rozdílu původu a biologické druhů.

Jeslí a bitosti posvětí a padlí andělé .

Elitě na světě lidské rodů.
Slíbili ochranu a hněvu nesmrtelný bitosti a titach bitosti i nebo jen tahají za fusekle.

Zajímalo mě jak kolik z elitní tavane světla a jiné právem světla a falešným a možná proto va tikan má skončit v plamenech.

Zajímavé bude až boží atrubutalni hračky ukradené z koutů světa v lidském světě.

Zajímavé bude hračky a jiné co myslíte že falešným světlem když speciální ultimátní komiksový zkouškou bohů a bohyně a stejně hlavní linie bohů.

Kronosuva a jiné.

Zajímavé bude atributy a hračky a rurode hračky a jiné.

Přemysl Nad jeslí trap bývalý prezident když vděčí majetek tak jako toze že není schopen zaplatit tu první částku asi není tavelkolepi miliardář.

Podle dědička elitní a line světa a cela 12 řídících elia celé smutek světa a nesejde kik disponují a všech odvětvích světové elity .

Elitní země a do dnešní doby jejich vlastní kroky a nesde z části lidské světa a nesejde elitní třída a příbuzných rodný ve světě.

To že exkluzivní Putin mysly že největší exkluzivní všemocný alespoň a biologické a technologie malí rozmazlený smrtelník a který netuší kdy může stát jeho rodný kraj stát rožně vani bohyně a stric bohů a otec olimsky bohů dost času a klikě může stát že ruský část klidně může stát že dojde čas a kronosuva manipulaci všeho druhu časů a prostoru všeho druhu haosu.

Přemysl Nad zdá lidské zdroje tak jako já postojí Nad tím zdá to lidské vytáhnout z skutečně stojí za stojí.

Dříve se ještě několika stmtelku z části země a všeho změlo v techdy že každý či jejich spojec a ten nestál za v mojí zemy hledal a myslím že kajina královský stejně pomíjivá jako jakkoliv, nedokázal přijít,

Tak jako můj vlastní příběh a měl nějaký sledující a ale i tak vím že skutečně stál a jako dialektika.
Už vím že skutečně stál či pravda a kapela i členové a moje najivni že exkluzivní elitá stejná jako jiná.

Alespoň vím že skutečně stál a vůbec,
Lide jsou stejně přelétaví a jím nezavděčil a už mini vym že exkluzivní elitá stejná jako...

Už vím že já zato nestál

Na mísmě vybrali jiné autora a
Stál více než já
...
... jiné příběhy než ti moje

Poslední Nadějí Splněních PŘÁNÍ Nebly VislovenaKde žijí příběhy. Začni objevovat