Kapitola dar ; kronosva dar darů kombi darkadicke ostřím a meče a sekery jestrane a kopí, rukojeť i sekery celkem a křišťálověmrarovibrovo červnu barvy a triceruticky ostří všechno bohatě zdobené i rukojeť i ostří vnitřní i venkovní zdobení pěcety omega i pečeťe tentagrami i isige i fresky i v části lidské dlaně a hodiny a kruhové jed kusů banky části nejsou i písku je je prisek strinomodre odstínů a proměnlivá barvy.
Milý herry a Louise Já vím že vizi jsem viděl v postupně v průběhu roku a tím že Brest a vyplňují a zničí a omezení a jiné i obrany i království i postupně se zasáhnout v nějaké době i zasnou všechny i sektoru a bankovní i nebankovní i jiné budou mít důsledku a první pilr a události v mimo EU tuším že zatím krokem Kronos i poskoci i zjistili že zasáhnout citlivých míst všechny i obadva ostrovi království Velké Británie království a ják skocka severní.
Už děje události nikdo nemění Brest vzaly spet.Při vizi jsem se víze jem viděl na hranil první přátel a jed znich nebil lidské linie a pěcety omega i poranění jsem viděl v než připojí z démonem a pěcet jiná nechci ji popisovat a vím ze důležitá než nikomu nevěří v nebudu krásná i stanice prvků a ale jako celek úžasný a vím zvláštní i mocná omega i tytany i bohů vše linie
Kapitola dar ; kombi zbraň -, (dragonijus) beranidlokladivozezloboveholekopi trozubcem. Pověsti o skrtem altánu a na oltáři ceny komplex pěcety omega i energie a elementů sílou i ten není vyvolený a svzeny do posvěti úder a hněvu titány bohů.
Už ni jsem zvědavý jak elitní jednotka kluků či mužů, pokud z vnučkou Merlin krve neobstojí tak nenaj
Nenajdou pilíř součástí štít .
Ještě konec klobalnim pohromy a elegantní kaskády a seště malinko 12 různých tvarů speciální ultimátní striněk 12 postupně otevírací vnitřní tajemství a Dar jedno bitosti po světě v různých koutech světa liske .
Stejně jako tři zbraně v Londýně trojče dar jiné může smrtící.
Jenom Přemysl jakou exkluzivní elemety země a ústrojí a přímou konfrontace z těmi o kterich viděti ninimum a jesti stejně tokik namyšlená ega když opona elita otras na příč státy I sveta díly bez ohledu a nej olimpany line a Klidně ti ostatní.
Já sám jsem když své mamon a ať získali jakoliv nesejde z jaké line došli bohatství a jediná lež bohatství poslat do odkaz zrušena a kolik smteniku a netuší co různých darů ať jedične a prijece či dar různých odvětví ať různých darů zručnosti a či různých dar nadání a cit daní či dar spěvu či malování různých odvětví ať line v rodě či prisouzen při narození sudikama či správci osudů časů .
Či dál vím že nedávají pořádný důvod proč mě dědíc ať praví jesti radši falešného v tomto směru žádní zledu nato měli brát to že špatně zvoli dědic nemusí vůbec ať jednotlivé či skupiny a spolek zataženo stejně jak kodexu omegaalfa v primární cene spojenectví a zataženo stejně skterikokoliv smteniku a spojenectví a dohodli před zdalenosti ale
Poruši dohodu a magické poto jejich Dary a jeho a dari před tím daný zvaný temy a prisouzeny odebrano stejně den úsvitu do konce dne moci či obrcemě. Vlasně na nebude vůbec zalezet.Druhá zrada dvojí krve a pozasluze odměnu a dědic nemusí vůbec prisedici strana bejt. Nad vzít jakoliv jiný ať buch či bohyně skterikokoliv setkal jako smteniku za krátký cyklus.
Po v čeresku a probudil nejmeva love bitosti 12 úrovni a netuší udeří a které tipů ať otroků a hlupaku ocejchovani speciální unikátní pěcety I nijak ukrit ať magie bleck či lickymy skrasvadla či tetování či mejkapu ci jaklo latkou je lickymy materiálu vynálezu.
Ani umělá kůže či madky ať koliv materiálu,
Nezávidím je může udeří kdekoliv nesejde vlastní koliv subet ocejchovani klidně skupiny či celá řada sítí až dvojí kombi démoni posku a samotný démoni bitosti nesejde úrovni jsou táto bitosti legie démoni válečné kaceny ohledu úroveň či postavení spuštění pravou a levou rukou boží pravou ti kteří zaně vydávali a či jejich úspěch jakoliv privasnili či obohatili stejně potrestání minulosti až dneska věků.