krislovaslovyvapiramyda argarida

2 1 0
                                    

Kapitola dar ; speciální alfa Omega územní a speciální sídle a jedinečným a jemným kombinace a přemýšlím nad tím území jiné tato stavba a kombinace kolem ní Hranice a několik odvětví několik úžasné územní a pozemské úrodných zóny pro život v ekosystému a přemýšlí nad tím že z cela speciální 12 krad 12 něj všechny bitosti a jiné všechny úrovně všeho druhu a fany a falny a jiné bitosti všechny úrovně celého světa a naskze speciální spektrum matrace spektra života.

Přemýšlím nad tím že až když o nu hráčku zastavil a i to tu nejzadnější a nejnovější proti tomu scela jiné a tak mocne dobře dodělá a samí osobě části nikdo neslyšel dát dohromady ale podvědomí vedle vrátí jakkoliv bitosti a všeho co potřebujete vědět k životu a ať jakou bitosti snad ti chybí a provedu už dva bitosti vrátíl a náhradníci země kamarád a v nejmenším sídle až přijde čas z části světa a portál za mnou stejně z Ostatních bitosti spojenců tět mimo speciální je spojuje to že důležité osobnosti území dvojí dělí eu nejnovější části kontaktu.

Už ní vím že někteří lidé mě nikdy hledat z vlastní strachu hledat a taja jsem věděl že pokud bych měl zdát zduvo samoty alespoň tak zapomínat minulou životy a i když umě to docela není možné dávných dobách.

Lisvo bylo v plenkách a dávných dobách bohové Olympu osudů i věděl že její Dar a skrze smrtelníků a dvojí krve a zrody dvojčata a jednou znich moc bohů a podobně princezna bojovnice hráčka dozala zabíjet bohy a bohyně bez rozdílu nezáleží na které části země.

Speciální univerzální hráčka neomezené množství oživí jakol v bitosti a klidně může z něj všechny padlé bohyně a bohyně nej na jednom místě ve vesmíru a všech částí najednou a všechny různých všechny úrovně bez rozdílu.

Zároveň povolá na dztele oné hračky.

Už ní Vym že můj život a jiné lidky život kouzla ně nebudou potřebovat.

Poslední Nadějí Splněních PŘÁNÍ Nebly VislovenaKde žijí příběhy. Začni objevovat