1)Kuzenaşkım

565 79 7
                                    

    Selam.Hikayemin ilk bölümüyle sizlerleyim.Duyuruyu uzun tutup sizleri sıkmak istemediğim için sizleri direk bölüme alıyorum.Umarım beğenirsiniz (:

   Multi;Batu(:

Bölüm şarkısı;Kolpa×Gurur benim neyime

Okumaya başladığınız tarihi buraya yorum bırakabilirsiniz..

KEYİFLİ OKUMALAR ((:

***************

    Sabah gözlerimi alarmın sesiyle açtım.Ayağa kalkıp banyoya gittim ve rutin işlerimi halledip odama girdim.Yatağımı toplayıp, okul formamı giydikten sonra kahvaltı yapmak için aşağıya indim.Mutfağa doğru ilerlediğimde duyduğum kahkaha sesleriyle hızlı bir şekilde mutfağa girdim pardon daldım çünkü artık nasıl girdiysem kuzenim Ece korkudan imana geldi.

    Ece-Bismillahirrahmanirrahim.Allah'ım sana geliyorum.

    Mavi'nin annesi-Kızım manyak mısın sen ya??Ece al kızım iç şu suyu.

    Mavi-Kuzen imana gelceğini bilseydim daha önceden yapardım.

diyerek onunla dalga geçtim.Benim söylediklerime göz devirip annemin verdiği suyu içti.

    Ece-Teyze şu kızına bi şey söyle    yaptığı yetmezmiş gibi bide dalga geçiyo.

    Mavi-Kuzenaşkım özür dilerim bu kadar korkcağını bilmiyodum.

    Ece-Önemli değil kuzenlerin en barbara palvin'i.

    Kahvaltımı bitirip, çantamı ve telefonumu almak için yukarı çıktım ve aynı hızla aşağıya inip ayakkabılarımı giymek için ayakkabılığa doğru gidip beyaz converse ayakkabılarımı giyerek evden çıktım.Otobüs durağına gittim.Çok beklemeden otobüs geldiğinde binip,okula doğru gitmeye başladım.Okula geldiğimde otobüsten inip okuldan içeriye girdim.Kapıdaki güvenliğe başımla selam verip okul binasına giriş yaptım.Sınıfa doğru ilerlerken bir vücuda çarpmamla yere yapışmak üzereyken çarptığım çocuk beni belimden tuttu.Hemen toparlanarak çocuktan uzaklaştığımda afallamıştım.Niye mi?? Çünkü çocuk benim bi aralar sevdiğim çocuk Batu'ydu.

    Batu-Önüne baksana ufaklık!!

    Mavi-Ben nerden ufaklık oluyorum be !!

    Rüzgar-Abi hadi geç kalıyoruz ya.

    Batu-Tamam oğlum geldim.

   Onlar yanımızdan geçip giderken bende az önce yanıma gelen Aleyna'ya baktım.Kıkır kıkır gülüyordu.Neden güldüğünü çok iyi biliyodum çünkü benim bi aralar batu'dan hoşlandığımı biliyordu.

    Mavi-Gülmesene be !!!

    Aleyna-Kızım sende ki şans kimsede    yok ha.Kız bildiğin eski platoniğine çarptın ya.

   Mavi-Ya tamam uzatma.

   Aleyna-Tamam hadi sınıfa gidelim.

   Mavi-Tamam.

    Aleyna'la birlikte sınıfa girip yerlerimize oturduk.Telefonumu eteğimin cebinden çıkartıp saate baktığımda dersin başlamasına on beş dakika olduğunu görüp wattpad'den kitap okumaya başladım.Yaklaşık beş dakika sonra içeriye hocanın girmesiyle saate baktım.Gözlerimi kocaman açıp telefonumu cebime koyarak ayağa kalktım çünkü ben kitap okurken beş değil tam on beş dakika geçmişti.Ezgi hoca'yı görmemle ilk dersin matematik olduğunu anlamam bir oldu.Matematik dersine bayılmasamda dersi dinliyorum ve anladığım kadarıyla sınavlarda yapmaya çalışıyorum.Kısa bi günaydın faslından sonra Ezgi hoca yoklamayı alıp ders anlatmaya başladı.

Mavi.(Düzenlemede) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin