7-Yabancı

149 8 0
                                    

Geç gelen bölüm için çok özür diliyorum.-Bölüm sonundaki kısmı okursanız sevinirim.Ve hepinize çok teşekkür ediyorum yavrumlar.Neredeyse 4 k olduk.Sizden ufak bi ricam var.Kitabımı beğeniyosanız wattpad'i olan arkadaşlarınız varsa onlara benim kitabımdan bahsedebilir nisiniz??Şimdi den çok teşekkür ederim.Neyse fazla uzatmadan sizleri bölümle baş başa bırakıyorum.

Bölüm şarkısı;Norm ender×Sözler şerefsiz oldu

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

O sevinçle kim olduğuna bakmadan birine sarılmıştım.Erkek olduğu belli olan kişiden uzaklaştığımda karşımda hiç tanımadığım birinin olması beni dahada şaşırtmıştı.Ama onda bana tanıdık gelen birşeyler vardı.Kokusu ve gözleri onu sanki önceden de tanıdığım hissini veriyordu bana.O da şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu.Ondan uzaklaşıp bizimkilerin yanına gittim. Ece ve Aleynayla satıldıktan sonra Batu'ya baktığımda az önce sarıldığım adama baktığını gördüm.Rüzgarın kulağına birşeyler fısıldamasıyla bana döndü.Ben sadece el sıkışçağımızı sanarken birden beni kendine çekip sarılmasıyla küçük bir şok daha yaşadım.Ellerini belime doladığında çok geçmeden bende ellerimi omuzlarına yerleştirerek ona karşılık verdim.Geri çekilmek için geriye doğru bi adım attığımda belindeki eller buna engel oldu.Bu sefer daha güçlü ittirerek kendimden uzaklaştırdığımda üzgün gözlerle bana bakmasını anlamasamda fazla takmadan Rüzgarada sarılıp sahneye döndüm.Müdürümüzün beni yanına çağırmasıyla heyecanını azaltmaya çalışarak sahneye doğru ilerledim. Sahneye çıktığımda öğrenciler sanki dahada artmıştı.Müdürün yanına gidip plaketini ve hediyemi alarak sahneden incektim ki müdürümüz konuşma yapmamı istedi.

Mavi-Öhmm öhmm.Ne diyceğimi bilmiyorum aslında.Resmini çizmemde ilham kaynağım olan kişiye çok teşekkür ederim.Bu kadar kendinize iyi bakın.

Sahneden inip hızla bizimkilerin yanına gittim. Ben geldiğimde hepsi tekrar tebrik etti.

Mavi-Tamam abartmayın alt tarafı yarışma.

Batu-Egoist bayan.

Mavi-Bişey mi dedin Batu??

Batu-Yok bişey demedim.

Mavi-Anladım.Neyse napıyoz?¿

Aleyna-Portakal kafeye gidelim diyoz.

Mavi-Olur,hadi gidelim.

Batu-Kızlar siz benim arabayla gelin olur mu?

Mavi-Hay-

Aleyna-Mavi sen Batuyla git bende rüzgarla gelirim.

Mavi-Ben niye bunla gidiyom ya!

Batu-Bende sana meraklı değilim zaten.

Aleyna-Tamam uzatmayın.Mavi sen batuyla bnde rüzgarla gidicem.

Mavi-Tamam ya.Hadi bi an önce gidelim.

Batu-Aynen hadi Mavicim gidelim.

Mavi-Tamam Batucum geliyorum.

Batuyla beraber okul bahçesinden çıktık.Ben onun arabasını ararken onun gittiği tarafa döndüğümde arabasına doğru gittiğini gördüm.Ben de mecburen peşinden ilerlemeye başladım..

**********

Çok özür diliyorum bölüm çok geç geldi ama okuldan dolayı ve bazı nedenlerden dolayı bölüm yazamadım.Sizi daha fazla bekletmemek için acele bi bölüm yazdım.Umarım beğenirsiniz.Yeni bölüm sınır geçildiği anda gelicek bundan emin olabilirsiniz.Sizleri seviyorum...

Sınır;35 vote 25 yorum.

Mavi.(Düzenlemede) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin