Karakterler...

535 74 8
                                    

Mavi Soykan(Barbara palvin);17 yaşında.Kumral saçlı ve mavi gözlü bir lise 3 öğrencisi.Babası kendi holdinglerinde annesiyle birlikte çalışıyor.Mavi'nin kardeşi yok.

Batu Çağlar(Vini Uehara);17 yaşında.Siyah saçlı ve  kahverengi gözlü bir lise 3 öğrencisi.Babası ve annesi kendi holdinglerinde çalışıyorlar.Batu'nun Hira adında birde ikiz kardeşi var.

Aleyna Aksoy(Nastya shmakova);17 yaşında.Kahverengi saçlı ve mavi gözlü bir lise 3 öğrencisi.Babası özel bi hastane de beyin cerrahı,annesi ise tanınmış bir mimar.Aleyna'nın kendinden iki yaş büyük bir abisi var.

Rüzgar Saraç(Cameron dallas);17 yaşında. Kumral saçlı ve kahverengi gözlü bir lise 3 öğrencisi.Babası ünlü bir iş adamı annesi ise ev hanımı.Rüzgar tek kardeş.

Ece Soykan(Natalie belmont);17 yaşında.Sarı saçlı ve mavi gözlü bir lise 3 öğrencisi.Babası özel bir lisede ingilizce öğretmeni annesi ise aynı okulda müdür yardımcısı.Ece'nin kardeşi yok.

Azra Ateş(Emma delury);18 yaşında.Sarı saçlı ve mavi gözlü bir lise 3 öğrencisi.-Bir sene geç yazıldı-Babası büyük bir iş adamı annesi ise çalışmıyor.

Alara can(Amanda Steele);17 yaşında.Beyaz saçlı(Tarzıyla dikkat çekiyor) ve mavi gözlü bir lise 3 öğrencisi.Babası Azra'nın babasıyla ortak şirlet yönetiyor annesi ise onları terk etmiş.

Kaan Ateş(Benjamin mascolo);17 yaşında.Sarı saçlı ve mavi gözlü bir lise 3 öğrencisi.Annesini ve babasını trafik kazasında kaybetti.Azra'nın kuzeni.

**********

     İlk bölümde görüşmek üzere.Şimdilik hoşçakalın...

   

Mavi.(Düzenlemede) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin