5)Yarışma(part 2)

335 64 5
                                    


  Selamm.Erkenden gelen bir ben.Bölüm sonundaki kısacık açıklamayı okumadan geçmeyin önemli şeyler yazıyor.Bu arada gizemli_bayansss adli okuyucunun ÇAKILIŞ adlı kitabına bakabilirmisiniz ben kendim okudum ve gayet güzel yazıyor vote ve yorumlarınızı esirgemeyin.

   Multi;Aleyna,Rüzgar,Batu,Mavi

**************

    Mavi-Ay anne tamam yeter.

    Annem-Kızım ben senin için diyorum kızım çabuk iyileş derslerinden geri kalma.

    Mavi-Anne ben neyin derdindeyim sen neyin derdindesin.

    Annem-Mavi geliyo bak terlik ne biçim konuşuyosun sen anneyle.

    Mavi-Tamam anne tamam.

    Bunu dememle aklıma videodaki kız geldi.Oda babasına tamam baba tamam diyodu.Evet hastaneden çıkıp eve gelmiştim.Annemde bana sayısını hatırlamadığım kadar tabak çorba içmiştim.Annem artık son tabağı alıp mutfağa gittiğinde bende derin bir nefes alarak benim sayemde okuldan yırtan Ece Batu ve Aleyna'ya baktım.Evet Batu'da vardı.Nasıl yaptı bilmiyorum ama annemi ikna edip bizimle birlikte gelmişti.Şimdi ise benim odamda hep birlikte oturuyorduk.Hepsinde tek tek göz gezdirdiğimde hepsinin endişeli bakışlarıyla karşılaştım.Ece ve Aleyna'nın endişelenmesi doğalda Batu neden endişelendi onu merak ettim.Hastanedede bi acayip konuşmuştu.

   Ece-Kuzenaşkım senin için çok endişelendik.Ayıptır söylemesi bokmu vardı kapının arkasında dikiliyodun ha??

    Aleyna-Aynen kanka ne işin vardı orda??

    Mavi-Ya saçmalamayın.Müdürün odasından çıkıp sınıfa geldim.Tam kapıyı açıcam biri kapıyı hayvan gibi açınca kapı kafama çarptı ve kendimi yerde buldum.Elimdeki kanı görmemlede bayıldım.Sonrada gözlerimi hastanede açtım işte.Ay şurdan suyu getir çok konuştum boğazım kurudu.

    Batu-Anlamadığım kanı görünce neden bayıldın??

    Aleyna-Çünkü Mavi'nin kan fobisi var kan görünce bayılıyor.

    Batu-Anladım.

    Mavi-Ya ben çok sıkıldım bişey yapalım.

    Ece-Aynen ya bende çok sıkıldım.

    Aleyna-DC oynayalım mı??

    Mavi-Peki tamam oynıyalım.Çantamda şişe olcaktı Ece getirsene onu.

    Ece-Tamam.

    Ece çantamdan şişeyi alıp geldiğinde Batu sanki bişey söylemek istiyodu.

    Mavi-Batu çıkar ağzındaki baklayı.

    Batu-Şey dicektim ya Rüzgar'ıdamı çağırsak.

    Mavi-Tamam çağır ne kadar çok o kadar iyi.

    Batu -Tamam haber veriyom.

    Batu telefonundan bikaç şey yaptıktan sonra ekranını kilitleyip telefonunu cebine koydu.

    Batu-Çağırdım 15 dakikaya burda olur.

    Aleyna'ya baktığımda elini nereye koycağını bilemeyip sağa sola salak salak sırıtarak bakıyordu.Ona baktığımı fark ettiğinde oda bana bakarak derin bi nefes aldı.Sonra ise bakışlarını kaçırdı.Bende Mavi'ysem bunu öğrenicektim.

Mavi.(Düzenlemede) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin