3)Adsız bölüm

390 72 4
                                    


Selam.Yazarınız 3.bölümüyle karşınızda:)

Evet ilk bölümler ergence olabilir.Ama ilerleyen bölümlerde bu durum düzelicek.

Multi;Rüzgar

Bölüm şarkısı;Bengü×İkinci hal

**************

Sabah alarm çalmadan uyandım.Zaten gece doğru dürüst uyuyamamıştım.Bütün gece müzik dinleyerek tavanaşkımı izledim.Yataktan kalkıp banyoya girdim.Aynaya baktığımda beklediğimden daha kötü bi yüzle karşılaştım.Şişmiş gözlerim,mor gözaltlarım ve kuş yuvasına dönmüş saçlarım.Gerçekten harikaydım!Okula gitmek için iki saatim olduğunu hatırlayınca üşendiğimden mi bilmem kıyafetlerimle kendimi duşun altına attım.

Knk sen napion?He?

Aa kız zekiye sen mi geldin?Sesini duyan cennetlik valla ne zamandır ortalıklarda yoktun.

He valla kız.Kafa dinliyim dedim azcık.

İyi yapmışsın knk.

Ben iyi yapmışımda sen naptın böyle kendine?Tövbe bismillah bişey olmuşun ya

Yok be knk gece hiç uyumadım ondan neyse hadi öptüm sonra yine gel knk.

Hadi bb.Gelirim.

İç sesim zekiye'yle olan sohbetimi bitirerek ıslak kıyaferlerimle dışarı çıktım.Üstümdekileri çıkar-Yazar burları neden anlatıyon yav.

****************

Okul formamı guydikten sonra kahvaltı için aşağıya indim.Mutfağa girdiğimde annem ve Ece kahvaltı hazırlıyordu.

Mavi-Günaydın evimin güzel insanları.

Annem-Sanada günaydın kuzum.

Ece-Günaydın yavrum.

Mavi-Oo valla ellerinize sağlık mis gibi kokuyo heryer.

Annem-Ece yaptı krepleri .

Mavi-Oo yavrum sende ne cevherler varmış be

Ece-Ayıptır söylemesi viraz hamaratım.

Mavi-Bende diyirum sabahtan beri şu yukardaki göt kimin;)

Annem-Kız o nasıl laf??

Ece-Terbiyesiz işte senin bu kızın teyzem.

Mavi-Bana diyene bak.

Annem-Neyse oturun şu sofraya krepleri soğutuyonuz.

Sofraya oturup tabağıma bir krep aldım.Krebimin üstüne nutella sürüp dürüm yaptım.Bi krebimden yiyodum bi meyve suyumu yudumluyordum.Yarım saat sonra kahvaltım bitmişti.Ece'de kalktığında mutfaktan çıkıp ayakkabılarımızı giydik.Evden çıktığımızda havanın gayet güzel olmasını fırsat bilerek okula yürümeye başladık.Okul görüş açımıza girdiğinde birlikte okula doğru ilerleyerek okula giriş yaptık.Bahçede yürürken çardakta Batu'larla oturan Aleyna'yı gördüm.Ece'yide alarak onların yanına gittim.

Mavi-Günaydın

Aleyna-Günaydın

Bizde yanlarına oturduğumuzda üstümde hissettiğim bakışlarla kafamı kaldırdığımda Batu'nun bana baktığını gördüm.Tek kaşımı kaldırarak-Evet kaldırabiliyorum-ona baktım oda bana bakmaya devam ettiğinde'ne bakıyon mk'bakışımı attım.

Mavi.(Düzenlemede) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin