Selaammm.
Multi;Aleyna
Bölüm şarkısı;Ziynet sali×Çeyrek gönül
**********
Kapının çalınıp nöbetçi öğrencini içeriye girmesiyle hoca ders anlatmayı bırakıp nöbetçi öğrenciye baktı.
"Hocam Mavi Soykan'ı müdür çağırıyor"
Ben yine naptım diye düşünürken hocanın gidebilirsin demesiyle yerimden kalkıp sınıftan çıktım.Müdürün odasına geldiğimde kapıyı tıklatarak içeriye girdim.
Müdür-Gel kızım.
Mavi-Beni çağırmışsınız hocam.
Müdür-Evet kızım gel otur şöyle.
Alt dudağımı dişleyerek müdürün masasının önündeki sandalyelerden birine oturdum.
Mavi-Buyrun hocam sizi dinliyorum.
Müdür-Mavi senin resme karşı büyük bi yeteneğin olduğunu hepimiz biliyoruz.
Mavi-Evet hocam.
Müdür-Heh işte kızım bizde bu yüzden seni resim yarışmasına kaydettik.
Mavi-Bu çok güzel bi haber hocam.Peki bu konu hakkındaki bilgileri ben nerden öğrenicem.
Benim bunu söylememle birlikte çekmecesinden bir zarf çıkartıp bana uzattı.
Müdür-Al Mavi yarışma hakkındaki tüm bilgiler burda.
Müdürün elindeki kağıdı alarak ayağa kalktım.
Mavi-Teşekkürler hocam.
Müdür-Önemli değil kızım hadi git artık dersi daha fazla kaçırma.
Mavi-Peki hocam.
Müdürün odasından çıkıp sınıfa doğru yürümeye başladım.Tam kapıyı çalcağım zaman kapının açılmasıyla birlikte kapıyı kafama yiyerek kendimi yerde buldum.Beynim zonkluyordu resmen.Kapıyı açan bakmak için kafamı kaldırdığımda endişeli gözlerle bana bakan bir batu görmeyi tahmin etmiyordum.
Batu-Ma-Mavi başın ka-kanıyor.
Batu'nun dediği şeyle gözlerimi kocaman açıp elimi başıma koydum.Elime bulaşan sıcak sıvıyla birlikte hemen elime baktım.Elimde kanı görmemle birlikte karanlık beni içine çekerek gözlerimi kapatma sebep oldu.Son hatırladığım şey ise Batu'nun Mavi diye bağırmasıydı.Sonrası karanlık.
**********
Göz kapaklarım üstündeki fillerle birlikte açılmazken başım ağrıdan patlamaktaydı.Kulağımı dolduran tanıdık sesle birlikte söylenenleri dinlemeye başladım.
Doktor-Hastamızın dururmu gayet iyi.Başındaki yarada 4 dikiş var.Üç günde bir pansuman yaptırması lazım yara mikrop kapmamalı.Onun dışında bugün burda kalıcak bişey olduğunda beni çağırabilirsiniz.
Batu-Tamam bişey olduğunda size haber veririz.
Kapının kapanma sesiyle birlikte yatakta bir çökme hareketi meydana geldi.Ve sonrasında odayı Batu'nun sesi doldurdu.
Batu-Sen bayıldığında ne kadar çok korktum haberin varmı senin.Bokmu vardı sanki kapının arkasında durdun.Neyse ya sen bi uyanda o zaman konuşcaz zaten.Hadi be güzelim aç gözlerini.
Batu'nun böyle konuşması dikkatimi çekerken kendimi fazla zorlamamak için kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.
**********
Evet arkadaşlar okuyucu sayımız her geçen gün artıyor.Ama daha fazla artması için hikayemi arkadaşlarınıza tavsiye edebilirmisiniz??
Bölüm iki part halinde yayınlanıcaktır.Sınav haftam olduğu için fazla bölüm yayılayamıcam.Bu yüzden sizlerden özür diliyorum.
Son olarak bi arkadaşım bi kitap yazmaya başladı bakarsanız sevinirim.Rabiacirit_=Çikolatalı yıldız kitabının adı.
Sz svyrm;))
İnstagram;
Mehtapcirit_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi.(Düzenlemede)
Ficção AdolescenteOnların aşklarının temeli aslında bu yer değişikliği ile atıldı.Ve temel zamanla onları aşka sürükledi.Aslında ikiside sadece çok iyi arkadaş olabileceklerine inanıyorlardı.Ama kader ağlarını örmüştü bile.Geriye onlara kendilerini aşka bırakmak kalm...