Türkiye'de Hayvan Katliamları :
Narlıdere de son aylarda köpek ve kedi katliamı yaşanmaya başladı. Şu ana kadar 20 ye yakın köpek ve 50 ye yakın kedi canice zehirlenerek öldürüldü .
Katliamın izjni süren Narlıdere Belediyesi Veterineri Berna Bostanbaş, ölümlerin büyük kısmının gerçekleştiği Akevler Mahallesindeki kamera kayıtlarını incelemesiyle köpeklerin zehirlendirildiğini belirledi.
Görüntülerde sokaktam bir yiyecek yiyen köpeklerin 5 ila 10 adım attıktan sonra yeri boyladıkları gözlemleniyor.Bu sırada Narlıdere Belediye Başkanı Abdul Batur , katliamla ilgili ilçeye astırdığı afişlerde vatandaşlardan hayvanların zehirlenme girişimlerine karşı süphelendiklerinde kendilerine ihbarda bulunmalarını istedi.
°°°Deniz memelisi oldukları için avlanmaları kesinlikle yasak olan tırtak cinsi bir yunusun yakın mesafeden ac tüfeği ile öldürüldüğü öğrenildi.
Aydıncılık sahilinde 26 Aralık'ta kıyıya vurmuş bir halde yunusu inceleyem bilim adamlari tamı tamına 7 adet saçma yarası tespit etti.Uzmanlar dışı yunusun iki saçma çıkartırken ,kaburga kemiklerinin arasından geçen saçmalar yüzünden akciğerlerinin parçalandığını belirledi.
Türk Deniz Araştırmaları Vakfı Başkan Yardımcısı deniz biyoloğu Dr. Arda M. Tonay , " 9lu tabir edilen fişek kullanılmış hayvanları koruması için bakanlıklar acil bir toplantı yapmalı. " demiştir.
°°°
ÇİN DE HAYVAN KATLİAMI CANİCE VE ŞAŞIRSAKTA GERÇEK21 haziranda, Çin(yulin kenti) de düzenlenecek olan KÖPEK YEME FESTIVALİ ne dünyanın dört bir yanından tepki yağıyor.
Yerel halkın festival için yaptığı savunma " yazın gelişini kutlamak" olunca hayvanseverlerin tepkileri daha da büyüdü, şiddetlendi.
*eski yillarda :Çin de çıkan haberlere göre Festival için bütün hazırlıklar yapıldı. *
Köpek eti yeme Festivali Çini ikiye bilmekte kimine göre bu vahşice bir katliam olarak görülsede kimine göre ise yüzyıllardır süren bir gelenekten ibaret.
Bu geleneksel festival denilen katliam içinde köpekler önce dövülüyor daha sonra da ya yakılarak yada elektrik verilerek öldürülüyor.
2011 yılında tepkiler üzerine yasaklanan festivalin bu yıl yasaklanıp yasaklanmayacağı ne yazıkki henüz kesin değil.
°°°
Buda bir başka ülkede hayvan Katliamlarınin ne yazıkki hiç son bulmayacağıni açıklayan bir bölüm oldu .
Arkadaşlar gerek kendi ülkemizde gerek başka ülkede hayvan Katliamları var.
Tabii bu katliamları gerçekleştirenlerin mi yolsa katliamlara maruz kalanların mı hayvan olduğu da tartışılır .
Aslında bakarsanız o cani yaratıklara hayvam demek bile kalbime acı veriyor. Ama diyecek söz bile bulamıyorum.
Artık insanların , bizlerin hayvanların da bu dünyada yaşamaya hakkı olduğunu farkına varmamızın zamanı geldi. Hatta ve hatta geçiyor.
°°°
Önem verip okuduğunuz icin Teşekkürler ... kendinize iyi bakin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aslında Hayat
Science FictionAslında hayat nasıl bir de bu kısımdan bakalım. ... Doğal felaketler . İşkence sekilleri. İlginç hastalıklar. "ufak uyarılar" Vardır. Kitapta olan hersey gerçektir. 26.04.2016