Bu bölümün Tamam'ını küresel ısınma ile ilgili yazmayı düşündüm.
iyi okumalar. .KÜRESEL ISINMA
Başlıca atmosfere salınan gazların neden olduğu düşünülen sera etkisinin sonucunda , elimizde bir tane , tek olan Dünyamız üzerinde yıl boyunca kara , deniz ve havada ölçülen ortalama sıcaklıklarda görülen artışa verilen isimdir.
İklim sistemi içsel ve insani etkiler , Güneş'in periyodik aktiviteleri ve sera gazları ve bunun gibi nedenlerden etkilenmektedir.
Günümüzde iklimbilimciler (klimatolog) küresel ısınma konusunda hemfikirdirler.
SONUÇLARI
Küresel Isınmanın sonuçlarını az çok biliriz. Ama bir söz ile geçilecek kadar basit olaylar değildir.
İklim değişikliklerine sebep olarak şiddetli kasırgalar ve sellere neden olurken uzun süreli kulaklıklar ile çölleşmelere neden olur.
Kutuplardaki Buzulların erimesi kıyı kesimlerini tamamen sular içerisinde bırakır. Bu ise dünyada yapabileceğiniz alani kısıtlamaktadır.
Karlı dağlardaki ısı değişimleri nedeniyle sık sık çığlar oluşacak ve çevresindeki yerleşim yerlerini büyük ölçüde bir tehlikeye sokacaktır.
Su kaynaklarının hızla tüketmesi nedeniyle susuzluk baş gösterecek.
Sıcaklık artışları kuraklık, çölleşme ve Orman yangınlarına neden olur.
°°°
Merhabalar arkadaşlar bu bölüm biraz kısa gelmiş olabilir . Fakay6 şu varki buraya birsürü bilimsel açıklama ve bunun gibi terimler kullanmak yerine kısa ve öz yazıp görsellerle dünyanın ne hale geldigini daha iyi anlarsınız , anlarız diye düşündüm.
Umarım iyi bir bölüm yayınlamışımdır.
Yorumlarınızı bekliyorum. Iyi aksamlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aslında Hayat
Science FictionAslında hayat nasıl bir de bu kısımdan bakalım. ... Doğal felaketler . İşkence sekilleri. İlginç hastalıklar. "ufak uyarılar" Vardır. Kitapta olan hersey gerçektir. 26.04.2016