1.7

23 3 1
                                    

selamlar sevgili okuyucularım....

bayağıdır bölüm gelmediğinden size özürlerimi sunuyorum . e-postam ile igili sorunlar dolayısıyla giriş yapmakta sıkıntı çektim ama geri döndüm. 

iyi okumalar...

11 EYLÜL  ikiz kulelerin yıkılışı aynı zamanda benim doğum günüm sjsj

 Her neyse bu konudan bahsetmek için bu bölümü uygun gördüm ..

  11 Eylül 2001 günü Usame Bin Ladin'e bağlı teröristlerce kaçırılan iki yolcu uçağı,'taki 'nin ikiz kulelere özenle hesaplanmış noktalardan çakılmışlardır. Meydana gelen patlamalar sonucu her iki kule de çökmüştür. 3. uçak ise Pentagon adındaki binaya çakılmış, 4. uçak ise 150 mil ötede Pensilvanya kırsalına düşmüştür

11 eylül meselesi ile ilgili olarak şöyle denmiştir  "Böylesine devasa bir öneme haiz bir  olayın bu Şekilde gizeme gömülmesine modern tarihte daha önce hiç rastlanmamıştır. Anahtar konumundaki bazı gerçekleşerek mümkün ve anlaşılabilir bir temele dayanılarak açıklanamamış durumdadır."

  Kulelerin yıkılış şekli üzerine ciddi araştırmalar yapmış olan fizik Profesörü Stephen E. Jones toz kalıntılarında (alüminyum, demiroksit karışımı) kullanıldığını tespit etmiştir.  

Olaylarda 2,974 sivil ABD vatandaşı ölmüştür. 24 kişi ise hala kayıp olarak listelenmektedir.

açıkçası bu bilgilerden ziyade bu kadar fazla sayıda insanın ölmesi kan dondurmuyor da denemez. 

...

evet ...

aslında bakarsanız yakın zamanda meydana gelen darbe kalkışması ile ilgili yazacaktım fakat yazmış olsaydım çok fazla siyasete girmemek elde olmayacaktı bu yüzden o konuya değinmek istemedim yinede  o olaya da değinmemi isteyen olursa dm den bana ulaşabilir. 

okuyan, okumaya devam eden herkese teşekkürler ...

iyi aksamlar...

-Ezgi U.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aslında HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin