Yeni kız

71 13 4
                                    

Dünkü ev konusundan sonra kendimi iyi hissediyorum. Sabah önce kahvaltıya indim. Omlet , portakal suyu ve salata yedikten sonra odama çıktım ve üstüme  bir elbise , babet ve takılar. Evden erken çıktım babam okula yürüyerek gidebileceğimi söyledi.

Okula vardım , ilk dersimiz tükçe sınıfa girdim ve yazılı için son birkaç şey okudum. Daha zile 20 dk vardı. Kantine gittim simit ve su alarak bi masaya oturdum. Ben simit yerken birden biri ödümü  kopardı , arkamı dönünce karşımda Azra ' yı gördüm. Hem sevinmiş hem de şaşırmıştım. Azra bana :
- Merhaba Gamze naber " dedi
Sonra o da simit ve su alıp yanıma oturdu çok şaşırdım. Azra ya :
- Merhaba , sen nasıl geldin ? "
-Gamze mayıs ın son haftasındayız gelecek hafta taşınıyorsun."
- Aaa doğru unutmuşum."
- Evet , bizim okul bazı sebeplerden dolayı bir hafta erken başlamıştı , bir hafta da erken bitti.
- Ne güzel , yani bu hafta bizimle mi kalacaksın?
- Evet !!!
Çok sevindim. Azra :
- Hadi müdür yardımcısının yanına gidelim , bugün misafir öğrenci olarak sınıfınıza geleyim.
-Tamam,  ama acele edelim.
Müdür yardımcısının odasına gittik. Ve izin aldık , izin verdi. Bizde sınıfa gittik .

Türkçe dersinde sınıfımıza yeni biri geldi. Neden okulun sonunda geldiğini anlayamadım. Azra benimle oturdu. Yeni kız da hemen önümüzdeydi. Yazılılar okundu ben 98 almışım. Beklediğim notun bayağı üstündeydi.

Teneffüste yeni kızla tanıştık. Adı Aslı bu yıl aniden okul değiştirmesi gerekmiş. Gelecek yıl da bu okulda olacakmış. Orta boylu , siyah uzun  saçlı,  yeşil gözlü ve çok iyi biri bence. Azra da onu çok sevdi.

Okuldan sonra bizi babam aldı. Arabadayken Azra babama :
- Enişte bizim evde iki tane kullanılmayan oda var. Eğer Gamze de kabul ederse bizim evde kalabilir.
Sonra bana dönerek :
- Ne dersin Gamze ?
- Iıı şey aslında kendi evim olursa fena ol az ama sizinle de kalabilirim , fark etmez .

BENİM HAYATIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin