Sabah erkenden uyandım , Azra daha uyanmamıştı. bugün saat 10.30'da uçağımız vardı. son bir kez tüm eşyalarımı kontrol ettim. Evet her şey hazırdı. saate baktım , 07.00 ' dı bende Azra' yı uyardırmadan aşağı indim. annem uyanmıştı ve kahvaltı hazırlıyordu. beni gorünce :
- Günaydın kızım , nasılsın . "
- İyiyim anne , yardım edeceğim bir şey var mı ?"
- iki tane patates soysan yeterli "
- Tamam
Patatesleri soyduktan sonra odama çıktım Azra da uyanmış eşyalarını kontrol ediyordu. bir sure sohbet ettikten sonra deniz kenarına gittik. Sahil boyunca yürüdük ve konuştuk . Saat dokuz da eve geldik babam tüm eşyaları arabaya yüklemişti. Artık hava alanına gitmeliydik. Kahvaltı yaptık ve annemle vedalaşıp arabaya bindik. Babam :
- Azra her şey tamam değil mi , tüm eşyalarınızı aldınız mı ?
- Evet baba her şeyi aldık ."
- Tamam uçak inince 3. kapının önünde bekleyin"
- Tamam "
Bir süre sonra hava alanına vardık. uçağımız kalkmak üzereydi. Gerekli işlemleri yapıp uçağa yerleştik. Neyse ki ben ve Azra yan yanaydık . Bir süre sonra uçak kalktı , özellikle kalkış anı çok heyecanlıydı . Önce telefonla uğraşmak istedim ama uçak hareket halindeyken kullanmak yasakmış . Bizde kitap okuduk , sonra biraz dışarıyı izledim ve gizlice bir kaç fotoğraf çektim. Çektiğim fotoğraflardan en güzeli olan fotoğrafı - yani ben ve Azra'nın bulutları arkamıza alarak çektiğimiz selfi - facebook a koydum. Bir süre sonra canım çok sıkıldı Azra'ya döndüğümde uyumuş olduğunu gördüm. Bende gözlerimi kapatıp geriye yaslandım. Ne zaman uykuyu daldığımı bilmiyorum ama uyandığımda uçak inmek üzereydi. Azra'yı da uyandırdım ve birkaç fotoğraf daha çektim. Uçak da hava alanına inmişti , önce bavullarımızı aldık ve bi hostes bize 3. girişe kadar eşlik etti. 3. girişe vardığımızda dayımın bizi beklediğini gördüm. Yanına gittik merabalaşma şeysi bittikten sonra arabaya geçtik ve eve gittik. ben bir kaç günlüğüne Azralarda kalacaktım , eve gidip herkesle yeniden merabalaştıktan sonra boş bir odaya geçtim ve yemeğe kadar uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HAYATIM
FantasyKuzeni ile aynı siteye taşınmak , ailesinden ayrı kalmak Hayata yoğun bir tempo ile başlamak , Sitede kaybolan kız çocuğunun peşinden giderken ölümle burun buruna gelmek. Ve daha fazlası (Not:ilk bölümler biraz sıkıcı ,ama ilerleyen bölümlerde he...