Sabah nedense çok .mutlu olarak uyandım. Bugün Azra da benimle okula gelecek. Birlikte güzel ve leziz bi kahvaltı yaptık. Sonra üstümüzü değiştirmek için odama çıktık. Artık havalar bayağı sıcak. Bende sıfır kol buluz ve püsküllü bi etek giydim. Azra da sıfır kol giydi ama o altına şort tercih etti. Ben püsküllü bilezik ve çanta aldım. Azra da öyle takılar taktı. Saçlarımızı topuz yapıp evden çıktık. Babam bizi okula bıraktı.
Okula geldiğimizde bahçede bi kalabalık toplandığını gördüm. Azrayla o tarafa doğru yürüdük. Kalabalığı yararak en öne geldik. Ve büyük bi kamyon gördük , üzerinde 12d yazıyordu ve bazı filmlerin resimleri vardı. Oradaki görevliye bunun ne olduğunu sorduk o da bize bir broşür verdi ve :
- Alın bakalım , burada her şey var." dedi
Azra broşürü açtı şöyle bir şey di :12D Geldiiiii!!!
Müthiş 12d filimler
Ses , üç boyut , hareket , sallantı ve daha bir çok özellik
KAÇIRMAYIN
En fazla 6 Kişi
Kişi başı 4 tl
Özel gözlük
FILMLERDEN BIRINI SEÇİN
Her film 5 dk dir
SINIFLAR TEK TEK GEZILICELTIR
HER SINIFI 1 DERS VAKTI VARDIR
TENEFFUSLERDE SIRA YOKTUR
Broşür böyleydi ben ve Azra yanımızda para getirmiştik neyseki , ikimizin de 12 tl si vardı yani ikimizde 3 filme binebilirdik. Sonra film katologuna göz gezdirdi ve ilk olarak denizaltına binmeye karar verdik ama bizim sınıfın sırası 5. dersti yani yemekten sonra.Zil çalmadan önce sınıfa girdik ve denizaltına binmek isteyenleri sorduk sonra aramızda 6 kişilik bi grup oluşturduk. Sıra yemeği beklemeye gelmişti 2. ders ingilizce dersiydi yazılı olduk. 3. Matematik di salı günü olduğumuz yazılılar okundu ben 90 almışım fena değil. 4. Ders olan fen dersinde de yazılılar açıklandı veee benimki tabiki de 100!!! aslında pek şaşırmadım , övünmek gibi olmasın ama öyle.
En sonunda yemeğe çıktık. Olleyyyyy hamburger vardı. Bende bol salatalı ketçap ve mayonezli bi hamburger yaptım. Azra ile afiyetle yedik. Ve sırada 1 saatlik öğle arası.
Ufffff zaman geçmiyor. Broşür e tekrar göz attım. Sıkıcı.
En sonunda 5. ders grubu toplayıp danışmadan bilet aldık veee ilk olarak biz bindik. Inanılmazdı , adeta denizdeki canlılar üzerimize geliyordu. Tam anlamıyla gerçekti ses vardı oturduğumuz yer sallanıyordu , ayaklarımızın altında sanki su vardı. Öyle hissediyordum , tek kelimeyle müthişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HAYATIM
FantasyKuzeni ile aynı siteye taşınmak , ailesinden ayrı kalmak Hayata yoğun bir tempo ile başlamak , Sitede kaybolan kız çocuğunun peşinden giderken ölümle burun buruna gelmek. Ve daha fazlası (Not:ilk bölümler biraz sıkıcı ,ama ilerleyen bölümlerde he...