Kararsız

63 13 4
                                    

Dün Azra'nın ev meselesi hakkında fazla konuşmadık. Annem ve babam şu ticari fırsat hakkında konuştular. Ben ve Azra da kesin bi karar veremedik. Beni için iki durumda da sıkıntı yok. Bizde biraz erken yattık.

Sabah Azra bugün benimle okula gelemeyeceğini söyledi evde kalıp dinlenmek istiyormuş. Bende erkenden kahvaltıya indim. Her şeyden az az yedim. Sonra rahat bi eşofman takımı giyerek okula gittim. Ilk ders fen di ama daha çok vardı . Aslı da erken gelmiş , birlikte bahçede biraz dolaştık. O da tek kardeşmiş. Anne ve babası ile birlikte yaşıyormuş.

Fen dersi en sevdiğim ders bugün de sözlü vardı. En yüksek puanı alanlar içindeydim. Böylece sözlü notum 100 oldu. Bu aralar derslerime çok önem vermeye başladım. Eee tabi karne günü yaklaşıyor. Eğer onur alırsam babam bana 500 tl vericek , takdir alırsam 300 , teşekkür alırsam 100. Umarım onur alırım. Çıkışta babam biraz gecikti ben de Aslı ile vakit geçirdim. Benim istanbula gideceğimi öğrenince üzüldü , onunla iyi kaynaşmıştık. Ona ev meselesini sordum :
- Aslı babam istanbul da bana lüks bir daire almayı düşünüyor. Azra ile aynı sitede olacağımız için Azra onların evine yerleşmemi istiyor babamla henüz konuşmadım , benim için ikisi de gayet uygun ama dayımın evinde rahat edermiyim bilemiyorum sen ne dersin ? "
-Bence babanın evi tutacak kadar parası varsa kendi evin olsun , eğer yoksa Azra ların evine yerleş.
-Babam alabilecek parasının olduğunu söyledi.
-O zaman kendi evin olsun hem zaten Azrayla ayni sitede isen istedigin zaman onu gorebilirsin.
-Evet bence de.
O sırada babam geldi. Ben de Aslı ya teşekkür ederek arabaya bindim.

Evde Azra babam ve anneme bu konuyu açtı. Annem benim fikrimi sordu bende :
- Ben kendi evim olursa daha iyi olur diye düşünüyorum , hem küçük bi ev tutarız
Annem :
- Aslı sen ne istersin?
- Bizimle kalsa iyi olur ama kararına saygı duyarım.
Sonra biraz daha konuştuk. Karar olarak benim evim olacak ama 3+1 yani çok büyük değil. Bu karar en iyisiydi.

Ama daha iyisi yarın okulda bizi bekliyordu

BENİM HAYATIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin