V minulé části:
A pak si lehl vedle mě. Naštvaně jsem vydechla vzduch z plic a otočila se k němu zády jako projev nesouhlasu. On mi ovšem omotal silné paže kolem pasu a přisunul si mě blíž k jeho rozpálené hrudi.
Překvapila jsem sama sebe, jak snadno jsem se dokázala uvolnit. Předtím napnuté svaly povolily a já se mohla konečně ponořit do hlubokého spánku, který jsem až zoufale potřebovala.
Že Al neleží vedle mě jsem zjistila hned, jak jsem se probudila. Nemusela jsem ani otevřít oči a ani se pohnout, abych to věděla.
Protáhla jsem ztuhlé tělo a rozlepila oči. Jasné světlo mě je ovšem donutilo opět přivřít. Vycházející slunce mi posílalo své paprsky přímo zkrz okno do místnosti.
Stále lehce omámená spánkem jsem natáhla nohy, přehoupla je přes kraj postele a zabořila je do teplého koberce.
Stáhla jsem si vlasy do volného drdolu a zývla si.
Neobtěžovala jsem se obléknout a vešla jen ve spacím tričku na chodbu. Okamžitě se do mě dala zima. Otřásla jsem se, ale sešla schody do přízemí.
V domě nikdo kromě mě už nebyl. Alan jel do školy a Megan, která ho odvezla, se z práce vrátí minimálně ve čtyři hodiny.Jelikož mi byla zima a já se nemohla dočkat až opět zalezu pod deku, namazala jsem si rohlík máslem, do hrnku nalila ještě teplý čaj z konvice (který tady určitě nechala Megan) a pádila do pokoje. Bílý hrneček jsem položila na noční stolek a mezitím, co jsem seděla na kraji postele zabalená do deky a prohlížela co je nového na Instagramu, jsem snědla svoji snídani.
Zarazila jsem se u jedné fotky. Usmívalo se z ní na mě tři lidi. A všechny jsem znala jménem.
Chloe Lynch. Drobná bruneta stála úplně vlevo, na kraji skupiny. Navzájem se držela za pas se Scottem Bareem, vysokým klukem s hnědými vlasy. Vedle nich stál vysmátý Chad Danson, její nevlastní bratr. A i přes to, si jsou neskutečně podobní.
Zabolelo mě u srdce. Vypadají šťastně. I po mém odchodu. Nikdo se mi dokonce ani nepokoušel psát.
Jako bych nikdy nebyla.
Zavrtěla jsem hlavou a vypnutý mobil zahodila do rozházené peřiny. Kéž bych tu fotku nikdy neviděla.
Nakonec jsem se rozhodla podívat se na film, ale nedokázala jsem se vůbec soustředit na děj. Byla jsem úplně vygumovaná.
Co udělá jedna pitomá fotka.
Ale alespoň se mi podařilo zabít dvě hodiny času.
Když jsem stála v kuchyni a přemýšlela, co si dám k obědu, cvakl zámek u hlavních dveří.
Nakoukla jsem do předsíně. Alan si zrovna sundaval tenisky. A za ním stála Ashley. Urychleně jsem zaplula do kuchyně a co nejtišeji a zároveň co nejrychleji vyběhla schody. Vrazila jsem do pokoje a zavřela dveře.
Doufala jsem, že sem přišla kvůli Alovi, ne aby šla za mnou. Ona ani vlastně nemá vědět, že bydlím u něj.Jenže mi bylo jasné, proč je tady. A letmé zaklepání na dveře mi to potvrdilo.
,,Roxy?" Al.
,,Hmm?" povzdechla jsem si.
,,Můžeš na chvilku?"
,,Jo, asi jo, můžu." nebyla jsem nadšená. Pootevřela jsem dveře a vystrčila z nich hlavu na chodbu. Překvapilo mě, že tam byl jenom on.
ČTEŠ
The Wolf Inside Me [CZ]
RandomBěžela jsem hustě porostlým lesem. Nevěděla jsem proč utíkám, ale musela jsem. Prostě jsem musela. Větve stromů kolem mě byly čím dál tím hustší a mezera mezi nimi se stále zužovala. Po chvíli jsem musela zpomalit tempo a prodírat se porostem, v...