Part 27

196 22 1
                                    

"Εισαι ερωτευμένη μαζί μου;!.." Ακούστηκε η φωνή του Κώστα από πισω μου..
Γύρισα αργά αργά το κεφάλι μου και τον κοίταξα στα μάτια..

"Ναι.." Ηταν το μόνο που κατάφερα να πω..

"Μετα από ολα αυτά που έχουν γίνει; Εισαι πρόθυμη να συνεχίσεις να εισαι μαζί μου μετα από ολα αυτά; " φώναξε..

Παραξενεύτηκα..

"Ποιο ειναι το πρόβλημα σου; Αα μην μου πεις..κατάλαβα! Απλα δεν νιώθεις το ίδιο! Πες το ντε.. Ήθελες να με παρατήσεις για καμία καμήλα ξανθιά ε; Ε αλίμονο!" Άρχισα να φωνάζω και εγω..

"Πω καλα το μυαλό σου πάντα εκει ετσι;" Απαξίωσε το παιδι..ε βέβαια

"Δεν το αρνείσαι ομως!" Εκνευρίζομαι..

"Πω Σοφία ξεκολλά ε..δεν παίζει να κοιτάξω άλλη όσο ειμαι μαζί σου.."

"Αα κοιτάς όταν δεν ειμαι ε;"

"Ηρέμησε ρε μωρο μου.."

"Μην με λες ετσι! Την μια μου φωνάζεις για το ότι δεν ξερεις γιατί ειμαι μαζί σου και την άλλη με λες μωρο σου..ΒΑΡΕΘΗΚΑ"

"Το πρόβλημα μου.. Ειναι ότι δεν σε εχω βαρεθεί.."

"Αω τιμή μου" είπα εκνευρισμένα..

"Οχι..εμ δεν εννοώ αυτο..έχουν περάσει 3 μήνες τωρα και ακόμα σε θελω..πολυ περισσότερο βασικά.. Απλα..ειμαι και εγω ερωτευμένος..μαζί σου.."

Έμεινα..
Εμ
Εμ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ

Είχα μείνει με ανοιχτό το στόμα.. Δηλαδή αν ήμουν καρτούν..η γλώσσα μου θα είχε φτάσει στο πάτωμα..

"Σε παρακαλώ.. πες κατι.." Ειπε κοιτώντας με στα μάτια..

Προσπάθησα να μιλήσω αλλα το μόνο που κατάφερε να βγει από το στόμα μου ηταν ενας παράξενος ήχος.. Λες και μιλούσα σε άλλη γλώσσα..

"Στα ελληνικά ίσως; " αα με ειρωνεύεται κιόλας..

"Σου είπα..και εγω ερωτευμένη ειμαι..μαζί σου.."

"Αα δηλαδή είμαστε και οι δυο ερωτευμένοι.. Μεταξύ μας κιόλας..αυτο δεν ψάχνει κάθε σχέση;"

"Υποθέτω.." Είπα..

"Εμ.."

"Καλύτερα να φεύγω.. Εχω και σχολείο αυριο.." Είπα..

"ΕΕ ναι ναι και εγω..θα τα πούμε.." Ειπε και γύρισε να φύγει όπως και εγω..από διαφορετικές κατευθύνσεις βέβαια..

ΟΠΑ τι;
Γύρισα απότομα..

"ΕΕΕΕΕ" φώναξα
Γύρισε και με κοίταξε χαμογελώντας και άρχισε να τρέχει προς το μέρος μου..καλα μπορεί να έτρεξα και εγω..λιγ- πολυ!

Πήδηξα πάνω του.. Και τον φίλησα..νταξ best moment ever 😭
Δεν χρειάστηκε να πούμε παραπάνω..κάπως ετσι κοιμήθηκα σπίτι του..οχι δεν εγινε τίποτα.. Αλλα ηταν ο πιο ωραίος ύπνος ever

Ενας μεγαλύτερος έρωτας Место, где живут истории. Откройте их для себя