Μμ σχολειο..τι ωραια λεξη ε; Αλλα αν βαλεις μπροςτα το "Καμμένο" δλδ Καμμένο σχολειο..ακούγεται πολυ καλύτερο :3
Το 7ωρο παιρναει βασανιστικα.. Παναγία μου.. Δόξα τω θεω 5η ωρα εχουμε κενο..αντε..να γελάσουμε λιγο..μπορείτε να πείτε οτι ειμαστε ενα Crew κοριτσιών απο την τάξη μου..εγω,η Δέσποινα(την οποία θα γνωρίζετε καλύτερε μετα γτ θα την ανεχτειτε για πολυυ)η αθηνα,η Ποπη και η Αλεξ..
Μόλις κατεβήκαμε κατω καποια παιδια απο το λυκειο είχαν γυμναστική..μμ ενδιαφέρον.. Καθησαμε στα σκαλάκια.. Μιλάγαμε,γελάγαμε και κλασσικά εγω έτρωγα το κρουασάν μου και χάζευα τα λυκειοπαιδα..μέχρι που τον ειδα και παραλίγο να πνίγω..
"οπα σοφια οπα!" Ειπε η Δέσποινα..
"καλα ειμαι..καλα ειμαι.."
"ναι φαίνεται.." ειπε η Άλεξ πονηρά..
"αχ δεν ειμαι καλααα"
"αντε ρε " μες την καλοσύνη..
"ναι ναι κοιτα απέναντι! Και μετα μιλα μου.."
"τι εννοε- Αααχ ο Κώστας!" Η Άλεξ το στουρναρι..
"ε ε ήρεμα με τα αχ εσυ" πάντα ζηλιάρα εγω..
"ελα ρε πως κανεις ετσι.." Τωρα θα δεις Δέσποινα..
"ναι και απο διπλα βλεπεις τον γιωργο να παίζει μπάσκετ..!"
"ΤΙ; ΠΟΥ;"
"σοφια..θα σου πω κατι αλλα θα μεινεις ηρεμη ναι;" Ειπε η Άλεξ ήρεμα..
"ναι ρε λεγε..
"ερχεται εδω..ο Κώστας.."
Μην τα πολυλογώ εγω έγινα καπνός..
Αχ διακριτική οπως πάντα.
Μπορει να το μεγαλο μου crush να ειναι ο Κώστας..αλλα μπορείτε να πείτε οτι δεν μιλαμε..καθολου ομως..
Οι ματιές τα λενε ολα..Χμ κατι τέτοιες βλακιουλες λεω και γελαω μονη μου so what? ετσι ειμαι εγω και χαίρομαι που υπάρχουν ανθρωποι που με αγαπάνε για αυτο..
Λοιπον..αφου έτρεξα πανω στην τάξη
Και ήρθαν και τα κοριτσια..
"Ηταν που θα ησουν διακριτική ρε.." Ειπε η Δέσποινα.."ε ε δεν μπορω τόση πίεση.."
"ίσα ίσα που σε κοίταξε το παιδι!" Ειπενη Ποπη
"Ηταν ενα παθιασμένο βλέμμα χαζή"
"Αχνε το δικό μου βλέμμα αηδίας το είδες;" Ειπε η Δέσποινα..
"λοιπον επειδη ειμαι και πολυ κουλ και ήρεμη..θα αλλάξω θέμα ..θα διαβάσω ιστορια""σωστο και εγω.. " ειπε η Άλεξ..
Κάπως ετσι κύλησε η μερα..με εμενα να τρεχω μακριά απο τον κωστα. ποσο ενδιαφέρον ε;
Αφου τελείωσε το σχολειο.. Τα κλασσικά σπιτι-φαΐ-διαβασμα-φροντ
Καθημερινή ρουτίνα σχεδόν..τις αλλες μερες το φροντηστηριο το αντικαθιστά ο υπνος.
Γυρισα σπιτι πτώμα..εκανα ενα μπανιο και γυρισα πισω στο μωρο μου..μην το ψάχνατε..το κρεβάτι εννοώ.. Και εκει που παει να με παρει ο υπνος μου ερχεται ενα μηνυμα.. Το κοιτάω.. Ο Μάρκος.."Τι εχουμε αυριο αρχαια;" Ε Άι στο καλό και εσυ βραδιάτικα.
Και κάπως ετσι με πηρε ενα "γλυκός" υπνος..Αω ελάτε μην μου πείτε οτι δεν σας εχει τύχει ποτε αυτο με το crush σας;! Χαχαχ:( μονη μου..νταξ λοιπον προσπάθησα ε; Η προσπάθεια μετράει:3 δεν ξερω τι αλλο να πω οποτε τα λεμε στο επόμενο κεφάλαιο στο οποίο θα υπάρχουν αρκετές εξελίξεις μμ;)
YOU ARE READING
Ενας μεγαλύτερος έρωτας
HumorΜια απλή καθημερινή κοπέλα της 2ας λυκείου. Καστανομαλλα..με μεγαλα κάστανα ματια.. Ομορφη.. Θα την χαρακτήριζα κυκλοθυμική,τρελη,ζηλιάρα,κακιά πολλες φορές με ή χωρις την θέληση της,αστεια,καταβαθος ομως ειναι ενα κοριτσι με μεγάλη ευαισθησία στη...