Part 6

471 34 4
                                    

Λοιπον να μάστε..εε εδω εξω απο το μαγαζί... Με την Αλεξ και την Δέσποινα..

"θα χρειαστούμε back up δεν γινεται ετσιιι!"

Πηρα το κινητο μου και εστειλα μηνυμα στην Ποπη! "Παρε τον κωλο σου και ελα εδω"
Αμεσως πηρα απαντηση.. "Καλα καλαα θα ερθω να σας δω να πλακώνεστε" ωραια..

"η Ποπη θα ερθει..οποτε μπαίνουμε καθόμαστε και περιμένουμε.."

"τελεια!"

"αντε παμε.."

Με το που μπήκαμε μεσα,μπορείτε να πείτε οτι γύρισαν λιγο τα βλέμματα πανω μας πραγμα που με παραξένεψε λιγο..σκαναραμε λιγο το μαγαζί μεχρι που βρήκαμε που θα καθίσουμε.. Μετα ψάχναμε για τα βλαμμενα..και εκει τους ειδαμε..τον Νίκο τον Κώστα και τον Γιώργο να χαζομερανε με την Μαριάνα και την Στέλλα..δόξα τω θεω  η Στεφανία ειχε φυγει..αλλα και παλι..ιι αυτές οι ξανθοψηρες..με τα ψεύτικα βυζια,ακωλες με Καμμένο μαλλι,βαμμένο απαίσιες...

"τα παίρνω σιγα σιγα.." Είπα

"δεν εισαι η μονη.." Ειπε και η Δέσποινα..

"θα παω να ττους βγαλω αυτο το ψεύτικο μαλλι." ειπε και η Άλεξ

Αααχ..δεν ξερω τι να κανω θελω να αναποδωγυρισω το τραπέζι και να φυγωω. Όταν γυρισα να τον κοιτάξω με κοιτούσε ηδη..μαζι με τους άλλους 2..γενικά κοιταζομασταν,  μας κοίταξαν και οι ηλίθιες.. Πως κρατήθηκα και δεν τους χιμηξα.
Ααααχ

"λυσαρες κοιτα πως τους κοιτάνε.."

Και τοτε στο ξαφνικό τους άρπαξαν και τους φίλησαν..  Δεν αντεξαμε.

"φεύγουμε τωρα! Σηκωθείτε!"

Δεν αρνήθηκαν σηκωθήκαμε και περπατούσα βιαστικά για να φυγουμε..μας κοίταζαν και οι 3 έγραφαν τις τσουλες και μας κοίταζαν..γκρ κάφροι.. Μα καλα που στο διαολο ειναι η Ποπη;!; Αα καλα εξω απο το μαγαζί μπραβο Ποπη!

"Τι εγινε ρε; Ηρθα και φεύγουμε;!"

"θα στα πουμε στον δρομο παμε να φυγουμε τωρα.." Είπα

Γυρισα για μια τελευταία ματια πισω και τον ειδα..εξω να τρέχει..μαζι με τους άλλους τους μαλακες..αλλα οχι..

"βγήκαν απο το μαγαζί! Τρέξτε..τωρα!! "

"όσο και αν θελω να τον χαστουκίσω τρ πραγματικα τρέξτε!" Ειπε και η Δέσποινα

Κάπως ετσι βγήκαμε σε μια πλατειουλα..

"θεωρητικά δεν ειχαμε ποτε τπτ μαζι τους για να πληρωθούμε ετσι.." Ειπε η Άλεξ

"δεν πειραζει..και να μην ειχαμε εγω παλι θα του έβγαζα τα ματια..τα υπεροχα ματια.."

"νμζ παραήταν καλο για να ειναι αληθινό.. Εννοώ θελουν αλλα πραγματα που εμείς δεν.." είπα

"πφφ δεν μπορούμε να μείνουμε εδω για πάντα.. Θέλετε να μείνετε σπιτι μου σμρ;"

"ναι αμε εγω μεσα.."

"εχεις φαΐ;" Ειπε η ξεκάρφωτη Ποπη

"ελεο πια.. Θα πάρουμε σουβλακι απο την δρομο.. Αντε παμε.. "

Κανω προχωράγε και γελάμε λιγο.. Ακούσαμε συζητήσεις και καταλάβαμε αμεσως ποιοι ηταν..το βουλώσαμε με την μια..καλα την Ποπη την φιμωσαμε..
"ρε μαλακες μήπως ηταν χοντρό;" Ειπε ο Γιώργος

"ναι ρε και εγω ενιωσα άσχημα γιατ-" πήγε να πει ο Νίκος..

"Σκάστε ρε μαλακες! Δεν θέλαμε να δούμε αν ζήλεψαν; Ε πέτυχε. " ειπε και ο Κώστας..

"νταξ αυτο ηταν τον σκοτώνω!" Ειπα..

Με το ζορι με κράταγαν οι αλλες χωρις να κανουν και θόρυβο!

"πφφ οτι πεις..αντε τωρα να της μιλήσεις θα σου φερει τίποτα ατο κεφαλι και θα σε στείλει στα κυπαρίσσια" ειπε ο Νίκος

"εγω τι να πω ρε; Η δικια μου ειναι ικανή να με κρεμάσει.. Αλλα το διακινδύνεψα.."

Οχι μονο να σε κρεμάσω ηλίθιε..πολλα περισσοτερα κάθαρμα!

"εγω φοβαμαι να κοιμηθω..ξερει που μενω..πιθανον να με ξυρίσει γουλη και να μην ξανα βρω γκομενα.. " είπα ο Γιώργος

"εγω λεω να την κανουμε γιατι αμα κάτσουμε κιαλλο την κατσαμε."

"οντως ναι.."

"παμε ήσυχα.."

Και τοτε ακούμε ενα μπαμ!
Γυρνάμε και οι 3 βασικα 6 γύρισαν και βλαμμενα..
Εε ποιος αλλος η Ποπη με την όπισθεν επεσε πανω σε ενα αυτοκινητο..μας κοιτούσε με ενα ενοχικό βλέμμα..της εκανα ενα βλέμμα "εισαι νεκρή" και τοτε ακούσαμε βήματα.. Νταξ η ζωή μου τελείωσε..θα λενε μας κατασκοπεύουν οι τρελές..αλλα οχι δεν το άφηνα ετσι.. Αφου ειδα κατι πετραδάκια μπροςτα μου ειχα μια ιδεα.

"βάλτε κουκούλες και κάντε οτι κανω χωρις να φανεί το πρόσωπο σας.. "

Τοτε...

Ενας μεγαλύτερος έρωτας Where stories live. Discover now