Αμαν αυτο το σουβλακι θα με στειλει καμια μερα ετσι όπως παω.. Τεσπα δεν ειναι αυτο το θεμα μας..
Μετα απο ολα αυτα άφησα την δεσποινα σπιτι της διότι ηταν κουρασμένη και το απόγευμα θα βγαίναμε όποτε ήθελα λίγο το κεφαλάκι μου ήσυχο:3
Και τοτε μου ήρθε φλασακι.. Ο Κώστας!
Δεν έχουμε μιλήσει απο το πρωι και ειναι μεσημέρι.. Ενταξει ακούγομαι σαν υστερική γκομενα αλλα ειχε πει οτι θα μιλάγαμε.. Καταλάβατε.. Θα τον ψάχνουν στο Amber alert ετσι όπως παει..Αποφάσισα να μην τον παρω κανενα τηλέφωνο ούτε να στειλω μήνυμα αντε..δεν εξαρτώμαι απο τον Κώστα εγω! Και καλα..
Πήγα σπιτι εκανα ενα μπανιο και έπεσα για ύπνο ώστε να ειμαι "φρέσκια" το απόγευμα.. Μη χεσω
ε μετα απο κανενα τετραωρακι καλα ημουν.. Ναι κοιμάμαι πολυ..
Σηκώθηκα βαριεστημένα ενώ έστειλα και μήνυμα στην δεσποινα.. Κανω πολλα πράγματα μαζι..μα ποια ειμαι; Χαχ
Παλι καλα που γελάω εγω με τα αστεία μου γιατι κανένας άλλος δεν..Μετα απο μεγάλη προσπάθεια να ετοιμαστώ και να συντονιστω με την δεσποινα ώστε να συναντηθούμε και να φτάσουμε στο σινεμα πέρασε αρκετή ωρα αλλα τα καταφέραμε εγκαίρως..
"Τι θα γίνει; Θα κάτσετε στις θέσεις σας μπας και κάτσουμε και εμεις;!" Ναι..αυτη ημουν εγω.. Και μαντεψτε τι εκανα.. Οχι μαντέψτε.. Ναι μαλωνα με κατι 12χρονα για κάτσουν στις θέσεις τους..μα καλα που ειναι η μανα τους;
Ευτυχώς που ηταν μαζεμένα και δεν βριστηκαμε.. Ενώ η δεσποινα μάλωνε με μια γριά για το ποια θα πάρει το τελευταίο ποπ κορν.. ε τι να πω..
Ειναι να μην πάμε πουθενά οι δυο μας..κανουμε πάταγο..ΑΦΟΥ καταφέραμε και κάτσαμε.. (Καλα μην νομίζετε οτι θα καθομασταν για πολυ)
"Σοφία αλήθεια δεν ξερω τι θα κανω με τον Θωμά.."
"Ελα ρε μην ανησυχεις"
"Οντως ρε.." Ακούστηκε η αθηνα με την Αλεξ απο πισω μας..
"Τι κάνετε εδω;" Είπε η δεσποινα ενθουσιασμένα
"Εγω τους ειπα να έρθουν.. Έπρεπε να ειναι ολο το κρου εδω" ειπα και απλα η δεσποινα χαμογέλασε..
Εκεινη την ωρα έσβηναν τα φώτα σημάδι οτι θα άρχιζε η ταινια..
Μονο που εκείνη την ωρα αποφάσισαν να μπουν κατι μαλακες μεσα και μετα κατι ηλίθιες που χαζογελαγαν..μάλλον προσπαθούσαν να πιάσουν γκομενους τους μπροστά και έπρεπε να γίνουν πιο ηλίθιες απο οτι ειναι..
Και εντελως τυχαία οι 4 μαλακες εκατσαν μπροστά μας.. ΧΑΧ δεν θα τα πάμε καλα.. Και οι ηλίθιες δίπλα.. Πω τι βδέλλες Χριστέ μου!
Κατσε γνωστος μου ειναι αυτος ο κωλος.. Γύρισα και κοίταξα την δεσποινα.. Που με κοιταγε και μετα στα κοριτσια..ε ειχαμε μεινει όλες.. Δηλαδή γαμω την γκαντεμια μου..
Ειχα και τις ηλιθιες που ακομα γέλαγαν..
Το βλεπω το σκηνικο.. Αν τους πλησιάσουν κιαλλο αυτές θα καταλήξουν στο χωμα και εμεις στην φυλακή!
....
YOU ARE READING
Ενας μεγαλύτερος έρωτας
HumorΜια απλή καθημερινή κοπέλα της 2ας λυκείου. Καστανομαλλα..με μεγαλα κάστανα ματια.. Ομορφη.. Θα την χαρακτήριζα κυκλοθυμική,τρελη,ζηλιάρα,κακιά πολλες φορές με ή χωρις την θέληση της,αστεια,καταβαθος ομως ειναι ενα κοριτσι με μεγάλη ευαισθησία στη...