Part 23

268 29 5
                                    

Ηταν ενα απο τα καλυτερα βραδια.. Και οταν εννοω καλο βραδυ,οτι έριξα τον υπνο της χρονιάς..
Χαχ το πιάσατε; Υπνος της χρονιάς; Οχι; Οχι

Και πανω στο καλύτερο του ονείρου μου,εκει που παω να πετάξω με την σκουπα(ναι βλεπω οτι ειμαι μάγισσα τέλειο;) ξαφνικά ακουω..

"ΞΥΠΝΑΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥΥ,Η ΝΥΧΤΑ ΠΕΡΑΣΕ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΧΑΘΗΚΑΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ"

Ναι οκει ή εγω ακουω οτι να'ναι ή η μάνα μου πήδηξε μεσα στον Harry Potter
Και επειδη σίγουρα δεν ειναι κανενα απο τα δυο..βρηκα και μια τριτη επιλογη.
Άνοιξα σιγα σιγα τα ματια μου βλέποντας την μάνα μου να με κοιταει.. Πως κοιτάνε οι αετοί τα θύματα τους; Κάπως ετσι..
Δηλαδή wtf μάνα; Δεν εχεις ξαναδεί ανθρωπο να κοιμάται;

"Ελεος ρε μαμα πρωινιάτικα..εδω δεν ειναι το voice... Αλλα ειναι no from me"

"Ελαα κρυάδες πρωινιάτικα..σήκω εχεις αργήσει!"

"Οχι δεν εχω αργήσει,φύγε"

"Ειναι οχτώ παρα δέκα"

Wait what? ακουσα καλα; Μα καλα τοςο πολυ κοιμήθηκα..νέο ρεκόρ παιδια! Καλα σκάω..

"ΤΙ; Σηκωνομαιιι"

Σαν σίφουνας μεσα στο σπιτι..απο το μπανιο,στην κρεβατοκάμαρα και απο την κρεβατοκάμαρα στην κουζίνα..μεχρι που ακουω την μάνα μου να γελαει;!
Εε δεν παίζει την πειραξε η μυρωδιά της χλωρίνης..

"Τι ειναι τοςο αστειο; Για πες να γελασω και εγω"

"Δες την ωρα.. Χαχαχα"ειπε..
Πωπω μεσα στην βιασύνη μου θα ξέχναγα το κινητο.. Μπραβο σοφια μπραβο.. Που θα πήγενες χωρις την πηγή των πληροφοριών; Και με αυτο εννοω το κινητο μου.. Αχ iPhone 5s το ατιμουτσικο..
Τεεεεσπα
Το εβγαλα απο την φόρτιση..και βλεπω την ωρα... Οκει... Θα χυθεί αίμα!

"Ρε μαμαααα! Απο τις 7:20 με σήκωσες και τωρα ειναι παρα δεκα-.- ελεος"

"Τουλάχιστον εχεις λίγη ωρα να βοηθησεις την μάνα σου στις δουλειές αντε πιάσε λιγο την σφουγγ-"

"Εμ εμ μόλις θυμηθηκα οτι άργησα... Ναι άργησα πολυ.. Τα λεμε μερα..σαγαπω..Byeee " ειπα καθώς την φιλούσα και εφυγα τρέχοντας απο το σπιτι..

"Οχι που θα σε άφηνα εγω ετσι.. ΧΑΧ"
Μονολόγησα..
Με ειδε ενα μικρο παιδακι που μίλαγα μονη μου και με κοίταζε περίεργα..
Ας γελασουμε λιγο ακομα..
Το πλησίασα και του ειπα..

"Ξερω τι εκανες εκείνο το βραδυ..αν πεις σε κανεναν οτι ειδες,θα το πληρώσεις.."
Ειπα με την τρομακτική φωνη μου.. Το καημενο χλώμιασε..αχαχ
Θα του έλεγα οτι εκανα πλακα αλλα δεν πρόλαβα αφου εφυγε τρέχοντας..

Ενας μεγαλύτερος έρωτας Where stories live. Discover now