3. Bölüm: Sadece Bir Gün

474 13 1
                                    

Ohaa! Ona anlamaz bakışlarla bakıyordum oda anlamış olacak ki
-Sadece bir gün .dedi
Notta " Bu akşam saat 6.30 da ..... Kafede buluşalım. Gelmemek gibi bir şey yapamazsın çünkü hatırla ortaokulda girdiğimiz iddiayı ben kazandım ve daha sonra kullanacağımı söyledim." (Şimdi bu kadar şeyi Nasıl hemen okudu diyeceksiniz işte oda öyle bir kız yadırgamayın) Zil çaldı. Yanıma gelip:
- Güzel giyin. Benim yanımda gezmen için şık olmalısın.
Ben:
- Hayır yani ortaokulda olan bir şeyi neden şimdi kullanıyorsun bana bunu açıkla
Sarp: 
- Canım öyle istedi. İstersen seni akşam alabilirim. Ozan saat 6 da görüşürüz.
Ben:
- Şey Sarp... ne değişti neden şimdi böyle davranıyorsun. O gün buluşmak için sözleşmiştik ve...
Sarp:
-Yeter! Akşam görüşürüz.
Ne oldu ? niye böyle? Anlamıyorum. Evet sizi daha fazla  çıldırtmayacağım. O gün ne olduğunu açıklayacağım. Biz ortaokulda birbirimizi seven aşıklardık. Evlerimiz aynı yöndeydi ama farklı mahallelerde oturuyorduk. (Zaten evleri bütün mahalleyi kaplıyor😂) Bir gün bana gelip akşam buluşmak istediğini söyledi. O kadar sevinmiştim ki. Oray'a tam saatinde gitmiştim. O kadar heyecanlıydım ki heyacandan çişim gelmişti. Tuvalete gittim ama o gelmedi. Bir de mesaj bile atmamıştı  "gelemeyeceğim" diye. O günden sonra lise birin ilk döneminden sonra İngiltere' ye gittim. Çünkü dayanamadım. Ona hesap sormak istedim yapamadım. Hayatımın içine ettiği gibi toparlamasını istedim. Kalbim onu Mutlu görünce acımaya başlamıştı. Kalbim annemin o koleksiyon yaptığı porselen tabaklar gibi kırılmıştı. Sarp o porselen tabağı alıp fırlattı bir de üstünde tepindi. En sonunda kaçtım. Ama İngiltere' de değiştim. Kaçanın kovalanmasın lazımdı. Beni ne Sarp kovaladı ne de düşünceler. Hatıralar yoktu. Sadece kırık kalbimin derinliklerinde Sarp' I düşünüyordum. Sonra zaten ne anlamı var kaçmanın diye düşündüm. Sonrasını zaten biliyorsunuz. Bu akşam gidecek misin diye sorarsanız evet gideceğim çünkü artık kaçmak istemiyorum. Okul bittiğinde eve gittim. Saat 5' di hemen üstüme çiçekli büstiyer altına toz pembe etek ve su yeşili stiletto giydim. (Multi) Saçıma su dalgası yaptım. Pembe bir ruj, rimel ve eyeliner çektim. Kapı çaldı. Tam zamanlama. Kapıyı açtığımda Sarp beni süzdükten sonra kolunu kıvırdı. Tabiki de girmedim. Arabaya yöneldim. Kapımı açtı. İçeriye girdim. Yol boyu konuşmadık. Kafeye geldiğimizde arabadan inip kafeye girdik. Oturmam için sandalyeyi çekti.
Ben:
- Teşekkür ederim.
Sarp:
- Rica ederim
Ben:
- Sarp sana bir şey sormam gerek.
Sarp:
- Bir dakika konuşmadan önce sipariş verelim. Bakar mısınız?
Sadece kafamı salladım.
Sarp:
- Ben bir tane köri soslu tavuk içecek kola
Ben:
- Ben de bir tane mantar soslu et alayım. Vee içecek kola
Garson:
- Peki efendim.
Ben:
- Sarp bugün beni buraya neden çağırdın? Pişman mısın? Seni dinleyeceğim. Belki kendini af ettirmeye çalışırsan ve geçerli bir nedenin varsa seni af edebilirim. Buraya gelmemin sebebide bu. Çünkü ben artık kaçmak istemiyorum.
Dediğimde bir anda gülme krizine girdi. Ve konuşmaya başladı.
Sarp:
- Sen iyi misin? Dalga mı geçiyorsun benle? Ama ne kadar iyi oyunculuk görende sanki ben gelmedim sanar.
Ben:
- Ne?
Sarp:
- Ben buraya senin özür dilemen için çağırdım. Sen kim oluyorsunda seni af edebilirim falan filan diyorsun. Ben gerçekten böyle bir süzme salağı sevdiğim için pişmanım.
Ben:
- Sevmek mi?
Olayın Şokunu atlatamamıştım. Gözlerim istemsizce dolmuştu.
Sarp:
- Evet eskiden seni gerçekten sevmiştim ama şimdi eski günlere dönenmeyiz.
Demesiyle kafasından aşağıya önümde duran suyu döktüm. Gerçekten sinirlendiğimi anlamış olacak ki bana şaşırarak baktı. Kafeden çıktım. Şöförümü aramıştım. Sokakta ağladığım için herkes bana bakıyordu. Yine kaçtım ve yine kovalayanım olmadı. Hıçkırıklarımın hepsi ağzımdan çıktı. Kendimi tutamıyorum. Şöför geldiğinde ailemin haberi olmamasını söyledim. Ve en sevdiğim uçuruma gittim. Saat 6.45 di güneş batıyordu. Rüzgarın saçlarımı dalgalandırması hoşuma gidiyordu. Arabayı uçuruma giderkenki yolda durdurdum. Ve içimdeki her şeyi dökmeye başladım:
- Ayı! Katkısız odun! Hayvan! Aptal sen benim kalbimi ikinci kere Nasıl kırarsın! Ben seni gerçekten sevmiştim öküz!

Merhabalar umarım beğenmişsinizdir. Diğer bölüm yakında gelir. Hastayım evde oturuyorum belki birkaç tane bölüm eklerim. Buradan Aslgldemir  e selamlar. İyi günler.

Lise HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin