Mystic Grill

95 5 3
                                    

Pomaly som zišla dole schodmi a ocitla som sa v obývačke, kde už na gauči sedeli traja ľudia. Prvý tam bol muž mohol mať tak asi približne toľko rokov ako teta Susan možno bol aj starší o 2-3 roky najmenej. Keď sedel ani sa mi nezdal byť taký vysoký bol asi tak priemernej postavy ani vysoký, ani nízky taký akurát. Vlasy mal hnedé až také skoro do čierna a modré oči. Bol celkom pekný, ale úprimne sa mi ku tete Susan nehodil. A vedľa neho sedelo asi tak 15 ročné dievča. Mala tiež hnedé vlasy a také zeleno-hnedé oči a vlasy mala v rybacom chvoste. Predpokladám, že to bude Madison. A vedľa nej sedel malý asi tak 4-5 ročný chlapec, ktorý nesmelo húpal nohami hore-dole. Mal blond vlasy a modré oči a bol strašne zlatý ( :3 )

,,Takže, Gemma toto je moja rodina" Usmiala sa teta Susan.

,,Toto je môj manžel Misha a toto sú naše deti Madison a Daniel.

,,Takže Misha toto je Gemma" Povedala teta Susan a mi sme si podali ruky.

,,Ja viem asi si myslíš, že mám divné meno, ale tak ja s tým už nič neurobím." Povedal Misha a milo sa usmial.

,,No tak trochu znie divne, máte pravdu." Odpovedala som nesmelo.

,,Kľudne mi môžeš tykať nebude mi to vadiť." Žmurkol na mňa.

,,Aa toto je Madison."

,,Ahoj" Povedala som jej a podávala som jej ruku ale ona ma miesto toho vtiahla do objatia čo som vôbec nečakala.

,,Ahoj, rada ťa spoznávam." Bolo počuť radosť v jej hlase

. ,,Vyzerá, že celkom milá a fajn baba." Pomyslela som si.

,,A toto je posledný člen rodiny Daniel.

,,Ahoj." prihovorila som sa mu.

,,Ahoj." Hanblivo sa usmial.

,,Mamiii?" Opýtala sa Madison tety Susan.

,,Ano?"

,,Môžem Gemmu zobrať von, že by sme sa prešli a by som jej to tu poukazovala." Usmiala sa Madison a urobila na ňu psie oči.

,,Jasné, môžete, ale nebuďte dlho o siedmej je večera!" Upozornila nás teta Susan.

,,Neboj budeme tu na minútu presne." Ubezpečovala ju Madison.

,,Aj ja chcem ísť s nimi." zamiešal sa do toho Daniel.

,,Zlato, nemôžeš ísť s nimi už je neskoro nato, aby si šiel von." Usmiala sa teta Susan naňho.

,,A oni prečo môžu ísť a ja nie?" Ukázal na nás prstom.

,,Lebo oni sú už veľké ale ty si ešte malý, ak chceš ísť von tak pôjdeme zajtra, dobre?" Povedala mu.

,,Fajn." Bolo počuť v jeho hlase sklamanie.

,,Dobre tak mi už ideme, majte sa." Povedala Madison a už ma ťahalo von z domu.

Chodili sme rôznymi uličkami a celkom som sa bála.

,,Kam ideme?"

,,Kľud ideme do Mystic Grillu, akurát, že skratkou." Usmiala sa na mňa.

,,Mne to ako skratka nepripadá." Zašomrala som si pre seba.

Konečne sme sa dostali na hlavne námestie kadiaľ som išla autom aj s tetou Susan. Potom som zbadala ten bar, ktorý som videla z auta. Taká zelená nízka budova a na nej nápis ,,Mystic Grill".

Vošli sme dnu a sadli sme si ku prvému voľnému stolu čo sme našli. Bolo tu dosť plno. Ako sme tak šli ku stolu pri bare som videla stáť dvoch chalanov, ako sa o niečom rozprávajú a potom ako sme prešli sa jeden z nich na nás pozrel a vôbec sa nesnažil byť nenápadný. Pretočila som nad tým očami. Zrejme sa si to všimol, keďže sa zamračil a potom niečo pošepkal tomu druhému. Hneď ako mu niečo pošepkal tak aj ten druhý sa pozrel mojim smerom. Madison mi celý ten čas niečo rozprávala, ale ja som ju nevnímala iba som sa vnímala tých dvoch pri bare.

Klaus POV
Konečne po dlhej dobe som prišiel domov a keďže všetci moji ostatný súrodenci sú ešte stále v rakvách (vďaka mne) a nemal som čo robiť v tejto veľkej vile. Tak som si vybral fľašku whisky a nalial som si ju do polky pohára. Na jeden hlt som ju vypil. Fľašu som schoval naspäť do skrine a sadol som si do kresla a chvíľu som rozmýšľal, ako veľmi sa to tu zmenilo za ten čas čo som tu nebol. Viem, že to bolo asi to najhoršie rozhodnutie čo som mohol urobiť, ale fakt som nemal čo robiť tak som sa rozhodol, že zobudím Kola. S ním je celkom sranda teda dovtedy kým ma nenaštve a to sa mu podarí skoro vždy hneď po prebudení takže mám chuť mu tú dýku vraziť naspäť do srdca. Prešiel som teda ku jeho rakve a otvoril ju. Kol vyzeral akoby spal len s tým rozdielom, že jeho farba pokožky bola sivá a vyzeral zoschnuto, čo je aj pravda. A z hrude mu trčala dýka. Takže mu budem musieť dať krv. Vytrhol som z neho dýku a ešte som mu dal napiť krvi. Po chvíli sa prebral a ako som očakával bol na mňa zato, že som ho prebodol.

,,Skôr než niečo stihneš povedať alebo urobiť mohol by si mi byť vďačný, že práve z teba som vytiahol tú dýku." Upozornil som ho a usmial sa naňho.

On nato nič nepovedal iba naštvane prešiel okolo mňa.

,,To mi ani nepoďakuješ?"

,,Aha, no jasné ďakujem ti zato, že si ma prebodol." Povedal sarkasticky Kol.

Zasmial som sa.

,,Prečo si to urobil?" Zakričal na mňa.

Ja som sa naňho chvíľu pozeral a napokon sa ho opýtal.

,,Čo som prečo urobil? Myslíš, prečo som z teba vytiahol dýku?" Podpichoval som ho, lebo som vedel čo myslel.

,,Netvár sa, že nevieš o čom hovorím!" Bol očividne nahnevaný.

Ja som sa iba na ňom zabával.

,,Je ti niečo smiešne?"

,,Nie, vôbec nič"

Smial som naňom ďalej.

,,Tak sa daj dokopy a ideme do miestneho baru, ale predtým ideme na lov, aby sme sa trochu najedli a hlavne ty."

Povedal som mu a otočil som sa na odchod.

O hodinu neskôr:

Po love sme zašli do miestneho baru s názvom Mystic Grill. Bolo tu plno tak sme sa posadili ku baru, aby sme mali výhľad na celý bar. Zrazu do baru vošli dve baby pomerne mladé, jedna bola staršia a druhá mladšia. Ta staršia sa mi strašne na niekoho podobala, ale neviem na koho a tak som sa nevedomky zamračil. Povedal som to aj Kolovi, ale jemu sa na nikoho nepodobala. Zrazu sa vybrala ku baru a už som len počul ako si objednáva dve mochita. Bola celkom nervózna, pravdepodobne z toho, že som ju celý čas pozoroval. Barman jej doniesol jej objednávku, a keď sa na mňa pozrela hneď som vedel na koho sa mi podobala.

---------------------------------------
Tak a som tu aj s novou časťou. Aké máte z toho pocity? A čo si myslíte o našich nových postavách? :) Dúfam, že sa vám páčila. Ak ano tak hviezdičkujte alebo komentujte (alebo môžete oboje :D )
*Katka*

When our worlds met- dočasne pozastavenéKde žijí příběhy. Začni objevovat