6. Vážka a králíček

140 14 5
                                    

-Craig

„No tak...zlato nebuď tak naštvaný.." zavrněla mi do ucha Ashley když se ke mně nenápadně tulila. I přes to jak moc chápala tuhle prokletou situaci a jak mi neustále opakovala, že se mnou nechce spát, tak se stále chovala jako každá jiná sukuba. Prostě jako děvka.

„Ashley na tohle fakt nemám náladu...prostě nám ukradli to nejcennější co jsme kdy získali! Ta svině Thrasher a jeho podělaná parta!" vyplivnul jsem poslední větu jako nějaký jed. Od té chvíle co skončilo bratrovraždění je všechno úplně bez řádu a pořádku. Proč starosta nic neudělá? To jsme si ho volili jen jako ozdobu pro úřady?

„Ale zlatooo..." protáhla vlezle a těsněji mě objala kolem pasu. Těžce jsem vydechl a i přes veškerý stres co se stal tuhle noc jsem ji objal kolem ramen a schoval si hlavu do jejích dlouhých vlnitých vlasů. Ano byla to sukuba, ano využívala nás všechny, ale i přes to všechno mi byla jediná kamarádka se kterou jsem si prošel to nejhorší a vždycky jsme z toho oba vyšli vítězně. Buď já ukojil své touhy nebo ona si načerpala energii. Dokonalá symbióza a přes to není moje. Bohužel žádná sukuba nebude nikomu patřit. Ony nedokáží milovat.

„O co ti vlastně jde?" zeptal jsem se a odtáhl se od ní abych se mohl podívat do jejích přenádherným hnědých očí. To je jedna s věcí které na ní také miluji - je stejně vysoká jako já.

„Jde mi o to o co tobě...doufala jsem že ti to dojde." Povzdychla si, odtáhla se ode mě a sklopila nevinně pohled k zemi.

„Takže..?" protáhl jsem a prohrábl ji její nádherné červenočerné vlasy. Pohlédla na mě a já se samovolně usmál. Je tak nádherná.

„Chci prachy a taky trochu energie

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


„Chci prachy a taky trochu energie...s tou troškou krve co jsi mi prodal jsem byla nadmíru spokojená. A navíc taky chci potomky..stejně jako ty." Ušklíbla se, otočila se na podpatku a odešla otevřenými dveřmi na balkón. Proč se chová tak elegantně a tak sexy? V měsíčním světle se rýsovala její menší polonahá postava s dokonalými křivkami. Její vlasy jí povlávali ve větru, čímž se červené vlasy míchali s černými. Na sobě měla jen krajkové spodní prádlo a síťované podvazky, které dokonale ladili s černými vysokými podpatky. To vše odhalovalo jak její tetování, tak její dokonalé tělo, které si kdykoliv mohla změnit podle nálady nebo podle toho co má v plánu dělat. Ale ty její nádherné oči jí vždycky zůstanou. Ty se nikdy nezmění.

Vyšel jsem za ní na balkón a opřel se o zábradlí vedle ní. Nejdřív jsem pozoroval jak její oči tikají po městě, ale pak od někudy vytáhla špičku s cigaretou a já pohotově připálil její konec zapalovačem, který vždy nosím kvůli ní v kapse. Ona natáhla dým a s děkovným úsměvem ho vydechla. „Takže? Jak mi chceš pomoct dosáhnout toho mého cíle?" otázala s já se musel probrat ze snění a znovu si v hlavě přehrát otázku.

„Ano. Prakticky ano, ale co z toho budu mít když ti pomůžu ho dostat pod zámek? Jsi si jistá že by jsi s ním mohla mít dítě?" zeptal jsem se trochu sklesle a tiše doufal že Ash nebude ten pravý kdo by mohl být otcem dítěte se sukubou. To totiž emá možnost jen tak někdo.

„Naprosto." Řekla pevně a znovu nasála kouř z cigarety. „Moje tělo dokonale přijalo jeho krev a navíc je roztomilej." Zahihňala se „Chtěla bych to aspoň zkusit." Dodala a já nemohl krýt své zklamání. Tak dlouho toužím mít potomka. Potomka, který by šel v mích šlépějích a já ho mohl hrdě vychovávat. A s Ashley? Nevadilo že je sukuba, protože stejně tak jako tak by porodila normální dítě (dítě sukuby se sukubou může a nemusí stát. Může se jí stát prakticky kdokoliv kdo je otráven jejich kousnutím), ale kdyby to dítě bylo mé, byl by to čistokrevný upír. Nádherné splynutí dvou dokonalých identit.

„Chápu." Povzdechl jsem si a zadíval se do uliček tohoto města. Bylo temné jako vždy. Jen hvězdy zářili a ani pes se neodvážil štěknout, možná proto že všechny psy už někdo sežral. Ucítil jsem jak mi položila ruku na rameno. Pohlédl jsem k ní a ona se soucitně usmála.

„Já vím že se o dítě se mnou snažíš dlouho, ale víš přece moc dobře že musím chtít hlavně já." Řekla s kapkou soucitu a já kývnul a zase pohlédl do ulic města.

„Já vím, říkala jsi mi to několikrát. Proto taky chci zkusit zdali by on nemohl nosit i mé děti." Řekl jsem tiše. Nevěřil jsem v to. Nevěřil jsem v to že by to vyšlo se mnou. Ano upír může bez problémů mít děti s člověkem a dokonce i s mužem, ale nechtělo se mi do toho. Nejen že by to pošpinilo mou linii, ale taky bych musel Biersakovi něco dát. Nějaký větší finanční obnos.

„Mohla bych zkusit smlouvat s Thrashrem. Má pro mě slabost stejně jako ty."

Jo pro tebe holka má každý slabost.

-Andrew Biersack

„Sakra. Sakra. Sakra!" nadával jsem když jsem přecházel po místnosti a snažil se vší silou vymyslet plán jak dostat Ashe zpět. „Přece musí jít nějaký jiný způsob než boj! Chápeš?! Já odmítám zase nasrat starostu! Minule mi pěkně natrhl brka když jsem žádal o příměří a já odmítám zase jen ležet a koukat jak upalují mé bratry!" křičel jsem na Juliet, která prakticky za nic nemohla a jen se mi snažila pomoct. Seděla v naší společné rakvi vypolstrované červeným sametem, který dokonale kontrastoval s jejími bílými svatebními šatami a její sněhobílou pletí.

„Lásko uklidni se prosím. Víš že stresem pelicháš." Řekla jemným hláskem a upřela na mě své modré skleněné oči. Povzdechl jsem a poraženecky se zhroutil vedle ní do rakve.

„Já vím vážko, ale tohle je fakt další studená válka mezi gangy a tentokrát nepůjde o to jestli máš zuby nebo křídla. Tady jde o to co chceš dělat s tím debilním nulovým zdrojem." Povzdechl jsem si a složil hlavu do jejího klína a jejích nařaseným sukní. Jul jen chápavě kývla a začala mi něžně prohrabovat vlasy svými chladnými prsty.

„Thrasher z toho chce mít drogy a prachy, Ashley chce děti a prachy, Johnny prachy a prachy a k tomu se ještě přidá starosta že by také rád zakusil jeho krev." Povzdechl jsem a znovu se podíval do jejích nádherných očí, ve kterých se odráželo světlo svíček, které přisvicovaly našemu společnému bydlení. „A nejhorší na tom je, že starosta se prostě probudil a chce ten zdroj ode mne." Vztáhl jsem ruku k její tváři a pohladil její dokonalou tvář, která nikdy nezestárne narozdíl ode mě.

„A co chceš ty můj drahý?" zeptala se a já se musel usmát nad její nevinností.

„Žít s tebou na věky." Zvedl jsem se a něžně jí políbil na její porcelánové rty, které byly vždy chladné, ale tak hebké a plné lásky.

„Ani smrt nás nerozdělí králíčku." Zašeptala.

Trochu nuda, ale máme tu další postavy :D asi jste poznali Ashley Costello a vzhledem k nedávným událostem jsem si nemohla odpustit Jul jako panenku nevěsty :3

jinak kdo neví kdo je sukuba - je to bytost, která může měnit své rysy a pomocí nich svádět muže i ženy k souloži, při které z nich vysají energii a tím pádem mohou žít věčně :3 vím že Ashley není děvka a i že nekouří, ale ona je tak sexy :3

jinak doufám že vás moc nezmalovali při posledním zvonění :D nás to osvobodilo od testu :P držte se příšerky ;)

-Izu

"Dont you try to hide, with those angel eyes." - New years day

Les Enfants Terribles ZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat