Dupa o suta de ani am postat si eu. Mdea...nu prea am idei plus ca am stat mai mult cu prietenii si nu prea am avut timp de wattpad. Scuze. Asa in fine sa revenim. Aveti in gif asa: costumul de baie si cum a fost imbracata Rose pe plaja, plus tatuajul ei care ma rog este deasurpa fundului si putin mai mare. Aveti si melodia, o sa vedeti ca scrie mai jos " Da drumul la malodie acum" si asta sa faceti. Asa ca sa nu uit. Dedic acest capitol nebunei mele de @Wild_Cat17 . Va recomand toate povestile ei, mai ales : In love with a Ghost (Zayn Malik FanFiction) , Animal VS Monster si Life like a dream ! { 1D FF } sunt pur si simplu geniale si eu una le ador.
Sper sa va placa acest capitol, scuzati micile greseli si va astept cu o parere, iar criticile sunt bine venite.
DarkRosess
Rose POV
Ma plimbam prin casa si asteptam ca perversii casei sa se trezeasca. Vreau sa merg la plaja si nu am cu cine si singura nu ma duc. Ih, haideti frate cat naiba puteti sa dormiti, ca doar nu v-am traso la toti aseara ca sa aveti de ce sa fiti obositi. Am urcat ca o pisica pana la etaj si am intrat in camera in care dormeau Liam si Niall. M-am apropiat incetisor de pat si am sarit in el.
- Trezireaaaaa! Am strigat in timp ce am sarit in pat, Liam cazand pe jos, eu aterizand peste Niall.
Si-a deschis ochii speriat, ne stiind cine il calareste la ora asta.
- Femeie esti nebuna?
- Acuma ai aflat iubire? Hai sus ca vreau la plaja si Liam scuze ca ai cazut din pat. I-am pupat pe mandoi pe frunte si am iesit din camera intrand la Louis si Harry.
Aww...ce scumpici sunt astia doi cand dorm. Dar o merita pentru ca vroiau mai mult aseara. Am sarit peste ei, ei sarind ca arsi din pat si tipand. M-a busit instantaneu rasul pentru ca Louis cazuse peste Harry si au inceput si sa injure. Upsi am dat de naiba.
- Vreau la plaja asa ca trezirea, pa!
Muhaha...acum a mai ramas doar domnisorul Zayn Fucking Perfect Malik, care doamne ca boul intins in tot patul. Pff.. Ah la naiba ce as mai vrea sa il ciufulesc si sa il chinui pe gogomanu asta la care tin enorm de mult.
Trei...doi...unu...Si sarrrrr. L-am luat in primire pe Zayn,
- Ahaha!
Nesimtitu, nu e corect. S-a dat la o parte, eu cazand cu fata in perna , el sarit peste mine, turtindu-ma cu greutatea lui.
Zayn POV
Se zvarcolea sub mine razand cat o tineau plamanii. Statea cu fata in perna si cu mine deasupra ea. Eram constient ca o cam turtesc, dar nimeni nu are voie sa il trezeasca asa pe Zayn.
- Zayn esti gras si erectia ta imi turteste fundul. A zis razand, eu ramand tacut
- Eu gras?? Am doar 70 si ceva de kilograme si da stiu ca se simte ca big benul pe funduletul ala apetisant al tau. Si a da cand ne-o tragem si sunt deasupra ta nu mai ziceai ca sunt gras. Am zis incercand sa nu rad.
- E..atunci e astceva si te rog te dai jos de pe mine? Ca dupa ne suparam si va dau pe toti afara!
- Bine, bine, i-am spus asezandu-ma langa ea, si de ce ai venit aici la ora asta?
- E si camera mea, frezatu-le plus ca vreau la plaja si ba...
- PE baieti i-as trezit de au inceput sa urle... i-am taiato eu.
CITEȘTI
A Dirty Game [ a Zayn Malik Fan Fic] ~ Book 1
Fanfiction"When i dance for strangers , it turns me on... And they know it..." "I'll be here forever" "You're mine" "I don't care...I love you" "But...I'm just a stripper" O simpla vacanta. O fata.Un star. Un club se striptease...