Acesta este ultimul capitol dragaii mei. Wow. O avea cartea doar 17 capitole cartea si e cea mai scurta carte a mea, dar e concentrata. Scurta si la obiect as putea spune. In fine mai e acest capitol si gata. O sa aflati in sfarsit de ce se numeste povestea A Dirty Game si prin cate trebuie sa treaca Zayn si Rose. @Ochiul_Pisicii sa stii ca sunt foarte masochista si un monstreu si o sa ma injuri cand o sa citesti asta, dar am folosit o ideea de a ta in cartea a doua. Sa nu am omorati pentru ca in cartea a doua o sa aveti o surpriza frumoasa. Si a da sper sa intelegeti de ce am numit cartea un joc murdar si vreau sa stiu parerile voastre.
PS: Va astept cu o parere si pe la noua mea carte : Jurnalul unui rocker. V-am pupat
PS2: Cartea a doua se numeste "You're mine" si actiunea sa invarte in jurului Hope si a lui Harry. A da ma ajutati sa le gasesc un nume de cuplu? Cum suna mai bine : Horry sau Hape sau Harpe. Wtf? Nu am nici o idee si suna ciudat.
DarkRosess
Rose POV
- Dati in pu*a mea banii ani si puteti pleca.
Zayn s-a dezlipit cu greu de mine, ducandu-se la idiotul care m-a vilolat cand inca eram la inceput. Dar trebuia sa fie in inchisoare pe viata pentru viol de minori si proxenetism. Spatele lui Zayn s-a incodat si a inceput sa il loveasca pe nemernicul de Ivaschov.
- Garzi! a tipat el lungind "i"-ul ca in cateva secunde sa apara in fabrica 10 matahale care au inceput la randul lor sa dea in Zayn, aruncandu-l langa mine.
Ii dadeau cu pumnii si picioarelle in stomac si in fata.
- Incetati! Va rog! am strigat la ei cand am realizat ca Zayn nu mai misca. Va rog! Luati banii si lasati-ne in pace!
Lacrimile amenintau sa isi faca iar aparitia. In momentul asta prefer sa ma omoare pe mine si pe Zayn sa il lase in pace ca sa imi poata traii viata linistita. Ivaschov a inceput sa rada cu pofta spunandu-le matahalelor sa inteteze venind spre mine si apucandu-ma de par astfel in cat sa ma pot uita la el. Tragea atat de tare in cat am crezut ca o sa imi smulga capul de pe umeri. A scos o seringa din sacolul lui, privind-o cateva secunde. A-a-aia e morfina. Vrea sa ma drogheze ca sa fiu de acord cu tot ce spune. Incercam sa scap din stransoarea lui, dar mai rau imi faceam firisoare de sange alunecand pe mana in jos.
- Mhm. A gemut Zayn incercand sa se ridice ochii ramanandu-i atintiti asupra seringii.
Doamne Zayn te rog sa nu faci o tampenie. Era ranit grav, buza, ochiul si mai bine zis toata fata fiindu-i vanata din cauza loviturilor primite. ma doare sufletul si mi se rupe in doua cand il vad asa. Ochii mi s-au marit si sangele mi-a inchetat in vene cand am simtit un lichid caldut in vena. Capul a inceput sa ma doara ingrizitor.
- Nu. Te rog. Fao sa se opreasca!
Tipam din rinichii de durere, Ivaschov razand cu pofta de mine dandu-mi drumul la par.
- Esti doar o curva. Nu vezi cat de penibila esti? Ai intrat intr-un joc al dracu de murdar si ai pierdut.
Palma lui grea s-a asternut pe obrazul meu, capul intorcandu-mi-se in partea cealalta. Era a nu stiu cata oara cand eram lovita de cand am ajuns aici. Batuta, violata , drogata si injurata. Avea dreptate, am intrat intr-un joc si am ajuns jos pierzand. Si pierzatorii sunt eliminati. pentru ca viata e ca un roler coaster, iar daca te dai in el si o piesa ii lipseste esti ca si mort.
Zayn POV
Asta a fost picatura care a umplut paharul. Nimeni nu o face pe Rose curva si o loveste in halul asta. Mi-am scos iPhone-ul scriind repede un mesaj politei cu datele unde ne aflam si sa vina cat mai repede. Am dat sa ma ridic, dar am cazut iar. Ah idiotii aia chiar stiu sa se bata. saraca Rose tipa de durere din cauza la morfina pe care i-a injectato in sange , mai ales ca nu era o mica cantitate. Mafiotu asta a plecat putin ca sa poata vorbii cu matahelele lui si cu inca doi baieti care nu pareau mai mari decat mine.
CITEȘTI
A Dirty Game [ a Zayn Malik Fan Fic] ~ Book 1
Fanfiction"When i dance for strangers , it turns me on... And they know it..." "I'll be here forever" "You're mine" "I don't care...I love you" "But...I'm just a stripper" O simpla vacanta. O fata.Un star. Un club se striptease...