"GİRİŞ"

1K 118 216
                                    

Lise son sınıftılar. Herşey bitmek üzereydi; Arkadaşlık, aşk. Ama Leyla ondan ayrılamayacağını biliyordu. Çoçukluğundan şimdiye kadar her dakikasına onunla geçirmişti. Ve ona aşık olduğunu daha şimdi fark etmişti.

İşte hikayenin ilginç tarafı Leyla masum bir kız değildi. Akıllı ve kurnaz. Asla yenilmeyen, yenilgiyi kabul etmeyen, sonuna kadar savaşan ve herşeyi yapan bir kızdı. Kötülüğe aşık birisiydi. Tabikide kötü kızın kötü bir arkadaşı vardı.

Savaş Atahan. Leyanın ruh ikiziydi.
Savaş onu hep korur ona zarar vereni neredeyse geberten bir tipti.

Bir gün Leyla öylesine bir günde kendisini savaşın kolları arasında sırılsıklam aşık bulmuştu. Tabi ilk önce bunu kendisine inkar etsede, kabullenmişti. İki yıl kendisini aşk sınavından geçirmişti. Fakat maalesef başkasına aşık olamamıştı. Arkadaşı onun kalbini çalmıştı.

İşte lise sona geldiklerinde Leyla artık yolun sonuna geldiğini anladı. Ona aşık olduğunu söylemeliydi. Ama ilk defa korkmuştu. Onu kaybetmekten ve duyguların karşılıksız olacağında korkuyordu. Ama içinde beslediği o umut tohumları onu böyle düşünmesine engel oluyordu. Savaş onu her zaman koruyor, ona değer veriyordu.

Lise son sınıf olmalarına rağmen okulun ilk günü leyla onu görmek için can atıyordu. Bu gün özenle giyinip Savaşın ona hediye ettiyi kırmızı küçük taşlarla kaplı bilekliği takmıştı.

Sınıfa girdiklerinde hiçbir şey Leylanın hayal ettiği gibi olmamıştı. Savaş sanki değişmişti. Artık ona yakın bir yerde değil erkekler tarafında oturmaya başlamıştı. Leyla ilk defa yeni bir duygu tatmıştı, acını.

Hafifçe gözleri dolarak kendi sırasına oturdu. öndeki koltuğa büyük bir özlemle baktı. Ve yine kalbi acıdı, yine ve yine.

Zil çaldı çoçuklar sınıfa girdi. Oysa Leyla artık kendinde değil. Öndeki masa hala boştu. Neden hala ora baktığını bile anlamış değildi. Bir anda gözleri sınıfa giren yabancı kıza takıldı.

Deniz mavisindeki gözleri bal renginde parlak saçları, temiz okul kıyafetleriyle; Tam bir masum kız imajı yaratmıştı. Leyla istemsizce kızı kıskanç bir şekilde izlemeye başladı. Kızda ona bakıyordu.

Ve Leyla'ya doğru yaklaşarak saatlerdir baktığı o ön masaya kız oturdu. Leyla bir kez daha üzüldü.

Sınıftakı gürültülü seslerden sonra bir an sessizlik oldu. Ve o sırada öğretmen

Yüksek bir sesle "Merhaba çoçuklar öncelikle hoş geldiniz!" dedi uzun topuklularla gezmeye devam ederek.

"Şunu belirtmek isterimki, son sınıfsınız artık derslerinize daha iyi çalışmalı ve en iyi üniversiteler için seçim yapmalısınız" Leyla bunları duymadan es geçmişti.

"Bu arada size yeni kızımızı tanıştırmadım
Su Doğan,"

Kızı işaret ederek sevecen bir gülümseyişle "Kadıköy lisesine hoş geldin kızım" dedi

Kız ayağa kalkarak başını aşağı eğdi.
Çok kibarca davranmasına rağmen nedense Leylanın içini öfke sarmıştı.

Zil çaldı ve Leyla Savaşla konuşmak için kendini hazırlamaya başladı. Onu yaz tatilinde hiç görmemişti. Yaz tatillerinde ailesiye birlikte her zaman yurt dışında olduklar için, leyla onu çok özlemişti.

Şimdilik onu özlediğini söyleyemezdi ama arkadaş gibi konuşa bilirlerdi.

Leyla ayağa kalktığı an birden Savaşın ona doğru yaklaştığını gördü. Biliyordu onu unutmadığımı biliyordu.
Ama bu defa yanılmıştı.
Leyla yanılmıştı.

Çünkü savaş Suyun yanına gelmiş kıza en büyük gülümseyişini sergilemişti. Leya o gülümsemeni hiç bir zaman görmediğini farketti.

Ağladığını kimse görmesin diye hemen tuvalete gitmeye karar verdi. Savaşın yanından geçerken savaş onu görmemişti bile. Leylanın tüm hayalleri yok olmuştu.

Parça kalbi ve paramparça ettiği bilekliği etrafa saçmış öylece ağlıyordu. Kötü kızın kalbi tamamen paramparça olmuştu.

Merhabalar...bende bir şansımı deneyim dedim. Ve ortaya böyle bir şey çıkarttım. Bakalım beğenecek misiniz?

Arkadaşlar hikaye 1 ci bölümden Leylanın bazı yerlerde Savaşın ağzından yazılacak. Sadece giriş
bölümünü öyle yazdım. Olayları anlayasınız diye.

Yeni bölüm yarın akşama doğru gelicek.❤️

Öpüldünüz muck😘

AŞK UĞRUNA #PoisonPen                          #BBbenikeşfetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin