"Hadi kızım geç kalıyoruz "
"Tamam babacım geliyorum "
Yeni ama sıradan olacağına emin olduğum bir gün . Okul formamı giyip hızla aşağıya indim
"Günaydın evimin orta yaş grupları ve miniği "
"Günaydın kızım "
Annemide öperken "kız sen bize yaşlı mı demek istedin "
"Yok annem ben o lafı babamla ecesu ya dedim "
Babam gülerken ecesu da babama eşlik ediyordu . Annem ise
"Bende yedim " diyordu
Ailemi tanıtmak gerekirse babam 42 yaşında olmasına rağmen oldukça karizmatik ve bir o kadarda tatlı bir adamdır. Aramızda ki baba kız sevgi inanılmaz derecede. Annem 38 yaşında ama dışarıdan yaşını bilmeyen birisi kesinlikle 34 35 der .
Ve ecesu evimizin miniği kardeşim . Daha 8 aylık . O kadar tatlı ki onun gibi bir kız kardeşim olduğu için çok mutluyum . Hep bir kardeşim olsun istedim ve bu çabalarım sonucunda amacıma ulaştım .
Babam baya tanındık ve zengin bir iş adamı. Işinde çok iyi .
Annem ise türkiye nin en iyi tasarımcılarından ama aynı zamanda kendi butiğinde çalışıyor
Kahvaltımızı yaparken ecesu elinde salatalık kemiriyordu.
"Babacım iyi misin canın sıkkın gibi birşey mi oldu "
"Yok güzelim birşey bak aklıma ne geldi yarın hep beraber zaman geçirelim mi cuma zaten okulu bir günlüğüne kır izin var "
"Aman Allah 'ım bundan iyisi yaz tatili "
Sevincimde kullandığım lafa annemle babam gülüyorlar dı.
"Hayatım kalkalım artık biz seni de bırakalım mi "
"Yok aşkım ben kendim çıkarım öğleden sonra "
"Tamam bebeğim "
Babam annemi alnından öldükten sonra bende annemi öptüm ve çıktık.
Babamla annemin evliliğine özeniyorum
Hergün birbirlerine olan aşkları çoğalıyor gibi. 19 yılın eksitemedigi bir ask ."Nereye kızım bu gün ben bırakacağım "
"Baba zaten bir motorum var benim "
"O motoru sana ben aldığım için biliyorum motorun olduğunu Ama bu gün kızımı ben bırakacağım. Çıkıştada alırım. "
"Tamam ama çıkışta ayaz bırakır beni babacım "
"Tamam güzel kızım "
YOL boyunca son ses şarkı dinleyerek geldik sonunda okuluma .
Babamı öpüp sınıfa çıktım . Arkası dönük olan ayaz'yla Okan hararetle birşey konuşuyordu Derya ada (derya ada aynı kişi) ise telefonla uğraşıyordu . Arkası dönük olduğu için beni görmeyen ayaz'in yanına gidip yanağına gün sulu bir öpücük kondurdum .
Yanına çekip oda benim yanağımı öpüp kolunu omzuma attı.
"Tamam almira anlıyorum beni çok seviyorsun çok yakışıklı ve karizmatiğim ama kısmetlerin kapanıyor be güzelim "
Bağırarak söylüyordu aynı zamanda gülerek
"Ayaz koca kolejde bir Allah'ın kuluyla çıkmadın ne kısmetinden bahsediyon olmayan sey nasıl kapansın "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acılara Bir Kahkaha Daha
Teen FictionBabası, öldükten sonra hayatındaki en önemli gerçeği öğrenen bir kız . Kafasını toplamak için kaçtığı başka bir şehirde tanıdığı çocukla herşey farklı olmuştu. Işin garibi almira yaşıyordu 'başına geleceklerden habersiz ' ! 8 Haziran 2016