Bemutatkozás. Vagy ilyesmi 2.0

215 13 0
                                    

Haliiiii!
Nos, most én Aliz wattpad-jába vagyok bejelentkezve, úgyhogy most megyek és szét trollkodom az összes sztoriját, na jó nem(vagy de :D)
Szóóóval, Lili vagyok és szeretem a tejet. (Mivel Aliz nem mondott semmi különöset magáról, majd én meg teszem helyette :"D)
*Aliz hangján* Aliz vagyok és én a kakaót is szeretem.
Öhmm, mivel most nem tudom, hogy mit írjak még, ezért most én is elmondom, hogy megyünk 5SOS koncertre. :D
(Rengeteg képet és videót rakunk fel tuti:"))

Elmondom azt az igazán érdek feszítő történetét, amikor megtudtam, hogy megyünk a koncertre. Akkor story time!
~~~~
Egy szép tegnapelőtti napon, apum mondta, hogy menjek le a boltba én meg jó kislány révén nem mentem ( :"D). Erre Apum: "ha nem mész le, akkor nem lesz meglepetésed"
Én: " hah! Csak blöffölsz!"
Apa: " jó, jó! Nem muszáj megkapnod."
Én: "úgyis csak blöffölsz, menjen a Lorena (húgom), úgyse csinál semmit." (Szeressük a tesónkat)
Apa: " De a meglepetés csak neked lett volna"
Én: "Ahjjj... le megyek, de tudom, hogy csak blöff. Add a pénzt."
Apa: *keresi a pénztárcáját* bent hagytam a munka helyemen. Megyek veled és közbe be ugrunk."
Én: " ez most komoly?!"
Apa: "aha"
Én: " akkor mond a meglepetést"
Apa: " nem is tudom..."
Én : " Apa! Mi az koncert jegy?" (Tényleg csak tipp volt)
Apa: *tök nyugodtan* "aha"
~~~~~
Az a sokk ami akkor elkapott😂. Vagy 15 percig azt hajtogattam: "Nem hiszem el! Csak viccelsz! Omggg! Biztos? Ez most igaz? Biztos csak viccelsz!"
Aztán a boltban végre le esett, és végig ott ugráltam😂😂

Aliz reakciója már egy másik történet, huuh...amikor megtudta, hogy jöhet😂😂😂 (hagyom, hogy ő mondja el, de ha nem fogja majd meg teszem én😂)


Mrs.Hood

Internet friends & 5SOSOù les histoires vivent. Découvrez maintenant