Sziiasztok!!:)
Nos, Lili, azaz lilibooow „elmesélte", hogy hogyan tudta meg, hogy megy a koncertre, ezért én is le fogom írni.
Khm. Itt van lefotózva a WhatsApp beszélgetésünk. Sajnos az én WhatsAppom bekrepált és nem mutatja az üzeneteket, ezért kénytelen vagyok Lili szemszögéből becsatolni a képeket.
Khm. És igen. "Biccs" a nevem.😒De mindegy, nekem meg "Lábtörlőm😽" van beállítva névnek neki, szóval egalba vagyunk.😂
Nos, miután ez a beszélgetés lezajlott, felhívott, és elkezdtünk sírni a telefonba. Lili leadta, hogy hogy jelentette be az apja.
Lili: ...és azt mondta, hogy jöhetsz te is.
És kész. Úgy bőgtem, hogy miután megállítottam anyát a lépcső felénél, nem tudtam normálisan elmesélni neki, hogy mi is a helyzet.
Anya: *mosolyog* Tudod, hogy én benne vagyok.
Én: *bőgök úgy, hogy taknyom-nyálam egybe van*
A még mindig vonalban lévő Lili: *bőg, úgy hogy a taknya-nyála egybe van*Körülbelül ez a lényeg, és még az, hogy miután beszaladtam a szobámba, és rávetettem magam sírva az ágyra, a száz darabos papírzsebkendőmet elhasználtam.😂
Vagy tizenöt percig csak sírtunk Lilivel, és olyanokat mondtunk, hogy "nem hiszem el", "félek, hogy felébredek" és a többi.
És ebben mind az a "csoda", hogy amikor megismerkedtünk, tervezgettük, hogy milyen lehetne az első találkozásunk (internet-frendek vagyunk), és én bennem az a csodás ötlet született, hogy mi lenne, hogyha egy 5 Seconds Of Summer koncerten lenne.
Persze csak álmodtunk róla, el sem hittük, hogy egy nap majd ez be fog következni.
És tessék. :)
Még mindig libabőrös leszek, remeg a kezem és könnybe lábad a szemem, hogyha június hetedikére gondolok.
Harmincnyolc nap van hátra.
Egy óra és tizenöt perc múlva már csak harminchét lesz.Xx, Mrs. Hemmings.✌
KAMU SEDANG MEMBACA
Internet friends & 5SOS
AcakSziasztok!:) Úgy gondoltam, hogy létrehozok egy könyvet, ahol két internet-friend hülyeségeit és fangörcseit olvashatjátok! Ezen kívűl pedig majd olvashattok mindkettőnk szemszögéből sztorikat, és majd videók/képek is fognak jönni ám a június hetedi...