5.Bölüm -"Biraz Fantezi Yapalım Dedik."-

39 11 7
                                    

Multi; Bulut Yağış
İyi Okumalar 🌸💫

*

"Hayır yani şimdi kötü bir şeyde söylemek istemiyorum ama, sanki kalın bağırsağımızdan anüs yoluyla dışarı atılan şey varmış gibi, geldi lunapark gezimizin için etti!" dedim sinirle.
Pelin ağzına bir tane cips attıktan sonra, çiğneyerek bana cevap vermeye çalıştı.
"Oslondo hop boylo yopordo omo o golmodon oğlondoysonuz soron yok bonco."
Pelin'in ağzı doluyken konuşması üzerine, yüzümü buluşturdum.
"Karaciğerine kadar gördüm Pelin. Kapat şu ağzını!" diye sinirle söylendiğim sırada, halam içeriye daldı.
"Ayy kızlar! Ödüm koptu siz burada mıydınız?" diye sordu eteğini düzeltirken.
"Anne burası Aylin'in odası zaten. Başka nerede olacağız ki?" Pelin, bir tane daha cips alıp ağzına soktu.
"Ay ne bileyim Pelin ben! Sizi mi takip ediyorum. Dışarıdasınız falan diye düşünmüştüm." Halamın heyecanlanmış ve korkmuş gibi bir hâli vardı.
"Neyse halacığım, sen niye gelmiştin?" Bir an şaşırdığını gördüm.
"Ben kendi odam sanıyordum burayı, üstümü değiştirecektim. Neyse ben çıkayım da, siz sohbetinizi yapmaya devam edin bakalım." dedikten sonra kapıyı da kapatarak çıktı.

***

Telefonumun zil sesi bütün odayı doldururken, dolabımın içinden hızlıca çıkmaya çalıştım. Kafamı çarpınca sinirle bağırıp telefonumu açtım.
"Efendim!"
"Aylin?"
Annemin sesini duyunca derin bir nefes aldım ve sakince konuşmaya başladım.
"Aa anne, naber ya?"
Elimle alnıma vurdum ama çok sert vurduğum için yüksek bir ses çıktı ve bu ses annemi endişelendirmişti.
"Ay Aylin'im noluyor?! Annecim kim vurdu iyi misin?!"
"Of abi ya! Ne vuruyorsun şimdi!" diye bağırdım sahte sinirle. Abimi suçlu çıkartmak hoşuma gitmişti.
"Ben konuşucam abinle merak etme sen. Neyse, ee siz geziyor musunuz oralarda?"
"Oo çok geziyorum anne, şimdi sabah kahvaltımı yapar yapmaz whatsapp'a giriyorum. Sonra oradan çıkıp önce twitter'a giriyorum, kızlarla konuşup tumblr'a geçiyorum. Sonrada instagram, ask.fm derken gün bitiyor işte."
"Aylin sen benimle dalga mı geçiyorsun?"
"Yo anne geçmiyorum. Kışın nasıl gezebilirim zaten İzmir'de?"
"Tamam Aylin kapat. Yazın dolaşacak çok yer bulursunuz. Hadi görüşürüz annecim dikkat et kendine."
Cevabımı beklemeden telefonu yüzüme kapatmıştı annem. Her ne kadar tekrar arayıp "telefon yüze öyle değil, böyle kapatılır!" demek istesemde, Annemin İstanbul'dan buraya kadar gelecek terliğini düşününce Vazgeçtim.
Telefonumu yatağıma fırlattım ve bahçeye indim.
Bahçe kapısını açınca yüzüme çarpan soğuk havayla irkildim.
Hangi gerizekalı bu havada üstüne hiçbir şey almadan incecik kıyafetlerle bahçeye çıkar?
Tabiki ben!
Tekrar içeriye girdim.
Sıkıntıdan ne yapacağımı bilemediğimi için, en yakın arkadaşım olan Ceren'e mesaj attım.

Gönderilen Kişi; tenCEREN
Çok sıkılıyorum oğlum burda. Kış her taraf buz gibi. Kaldım evin içinde!

Mesaja anında gelmişti.

Gönderen Kişi; tenCEREN
Saray yavrusu gibi olan evde nasıl sıkılıyorsun ya? Ben olsam merdivenlerin o yanındaki şeyde kaykay yapardım.

Gönderilen Kişi; tenCEREN
Hariqa fikir hemen yapmalıym .s

Gönderen Kişi; tenCEREN
Şişşt onu bırakta erkeklerden bahset kızım bana! Yakışıklı var mı?

Gönderilen Kişi; tenCEREN
Şu ana kadar iki tane yakışıklı erkekle karşılaştım ve biri kuzenimin eski erkek arkadaşı!! Ayrıca biriyle de lunaparka gittik!!

Gelen Arama; tenCEREN

Gülümseyerek telefonu açtım. Ceren böyle konularda nefes almadan iki saat konuşabilirdi. Çoğu zaman o konuşurken uyurdum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Pamuk Şeker TadındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin