Medyadaki Erica'nın eski sevgilisi Jason .
ERİCA'DAN
ÇARŞAMBA
Gözümü açtığımda Jason yanımdaydı.
Gözümden bir damla yaş geldi. Tam ağzımı açıp bir şey diyecektim ki Jason eli ile ağzımı kapadı.Göz yaşlarımı siliyordu. Kendini tutamayıp durması için elini tuttum. Yanağıma bir öpücük kondurup " seni özledim " dedi.
Şaşkın gözlerle ona bakıyordum. Onu çok seviyordum ama bana yaptıkları aklıma gelince suratımda kızgın bir ifade oluşmuştu.
" Seven insan üzermi ? "
"Seven insan katlanır ."
"Neye katlanır. Neye katlandın."
"Çok zor "
" zor olan ne ? "
"Sensiz geçen her günüm. "
"Ayrılan sendin"
"Sensizlik acıtıyor " dedi.İkimizde ağlıyorduk. Beni seviyordu madem neden ayrılmıştı ?
Gelip bana sarıldı önce kendi gözyaşlarını sildi sonra benimkilerini sildi. Dudaklarıma yapıştı. Karşılık veriyordum. Kendimi tutamayıp ağlamaya başlamıştım.
Birbirine kilitlenmiş olan dudaklarımızın üstüne akan göz yaşlarım onun dikkatini çekmişti.
Dudaklarından ayrıldi ve bana baktı."Ağlamanı istemiyorum artık " dedi.
"Elimde değil. Seni seviyorum ve bu bana acı veriyor. " dedikten sonra bana çok masum bir bakış attı ve
"Beni sevmen seni acıtıyorsa beni sevme. " dedi. Nasıl? Bırakamazdım onu bulmuşken.
"Yapamam seni sevmeyi bırakamam. Acıtıyor seni sevmek ama sevmemek de öldürüyor beni." dedim.Ben ne ara bu kadar duygusal olmuştum. Hatırladım. O beni bırakıp gidince.
Uzunca bakıştıktan sonra elini tutup
"Ölüm sen olunca tatlı geliyor ama sensiz cennet bile cehennem "dedi.
Romantik çocuk. Tabikide benim eski sevgilim romantik olacak.Çok fazla egoya sahibim. Bu yüzden seviliyorum ben.
Birlikte hastanenin o iğrenç ilaç kokuları arasında kucak kucağa uyuya kaldık.
Uyandığımda saat daha 12'ydi. 10 da uyumuştuk 2 saat uykudan sonra insan uyanırdı,ama Jason öküz gibi yatıyordu.
Birden aklıma Jason 'un bana kan verdiği gelmişti. Bileğimde olan damsrlarımı görünce hep onunhatırlayacaktım. Her zaman bir yanı benimle olacaktı. Artık damarlarımda onun da kanı dolaşıyordu.
Lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadım. Uyurken dağılmış olan saçlarımı yaptım. Makyajımı da yaptıktan sonra hastane odama geri döndüm. Yanımda kiyafetim olmadığını fark ettim. Daha önce hep hastane kiyafetleri ile olduğumdan aklıma gelmemişti.
Uyanması için Jason'u dürttüm. Uyanmıyordu öküz. Yatağın yanında vazo vardı , vazonun içinde ise çiçekler. Vazoyu elime aldım çiçekleri içinden alıp bir yana fırlattım. Vazonun içinde olan suyu Jason'un üstüne döktüm. Hemen ayağa fırladı ve beni öldürecekmiş gibi baktı.
"Neden üstüme su döküyorsun? " diye cırladı.
"Kiyafetim yok hastaneden böyle çıkamam. Bana gidip.kiyafet almalısın. " dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytanın Kızları
Teen FictionÇok masumlar ama onlar şeytanın kızları...her şey değişecek... Bu iyi ve. kötünün. savaşı...