Medyadaki Erica.
Ben Erica Jafferson. Yaşım 17 . Ben bu dünyaya hergün yaşayıp bir gün ölmek için gelmedim.Ben hergün ölüp bir gün yaşamaya geldim.
Pazartesi
Sabah erkenden kalktım.Uyku sorunlarım var ama ben bundan memnunum.uyumayı sevmiyorum çünkü uyuyunca her şey bitiyor,herşeyi kaçırıyormuş gibi hissediyorum.
Herneyse! Kalktığım gibi lavaboya koştum. Karın ağrısından ölüyordum.
Bir anda kusmaya başladım ama normal değildi. Kan kusuyordum .Pek aldırış etmedim ve elimi yüzümü yıkadım. Daha sonra odama dönüp dolabımı açtım. Mal,mal dolaba baktıktan sonra siyah bir şort ve siyah bir de t-shirt giydim.
Salona gittim . Anne ve babamla günaydınlaştık. Kahvaltı sofrası hazırdı hemen oturdum ve yemeye başladım.
Kahvaltım bittikten sonra saate baktım. Okul 8.30'da başlıyordu ama saat daha 6.30 'du .
Kendimi koltuğa attım ve instagram ,facebook ve bunun gibi sosyal ağlara girdim. Saat 8.25 olunca ayakkabılarımı giydim ve dışarıya çıktım. Servis gelmişti. Servise bindim ve tamalia'nın yanına oturdum.
Tamalia ile yol boyunca sohbet ettik. Okula gelince servisten indik ve kendi sınıflarımıza gittik.
Bu arada Tamalia benim 10 ѕenedir arĸadaşım. Sadece serviste birbirimize arkadaşlık ediyoruz. Çünkü onda sevmediğim huylar çok fazla .
Fotodaki Tamalia ..
Sınıfıma girdiğimde her taraf karanlıktı. Işığı açtım ve bir baktım her tarafta balonlar var. Ama sınıfta kimse yoktu. Bir anda herkes saklandıkları yerlerden çıktılar.
Herkes "Süprizzzzz!!" diye bağırınca şok olmuştum.Evet bugün benim doğum günümdü. Bütün arkadaşlarım ile sarıldık. İnsanın dostu olması ne kadar da güzel bir şey. Herkes gelip hediyelerimi vermeye başladı.
Hediyeleremi bir yana koydum ve içeriye hoca girdi. Herkes ayağa kalkdı ve hoca ile günaydınlaştı. Daha sonra hoca yazı yazdırmaya başladı. İlk ders matematikti. Nefret ediyoruk bu dersten.
Ders bitmişti. Teneffüs zili çalmıştı. Ben Sina,Zina ve Elina ile geziyordum.
Önce kantine gittik . Ben sabah kahvaltım için tost ve soğuk çay aldım. Tabiki de şeftali. Tabiki de lafını kullanmayı kessem iyi olacak sanırım.
Tostumu yedikten sonra zil çaldı ve sınıflara girdik. Danny yanlışlıkla çarpmıştı ve ben yere düşmüştüm. Kafamı demire vurmuştum.gözlerim yavaş yavaş kapandı ve son gördüğüm Krett'in beni kucağına almış olmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytanın Kızları
Teen FictionÇok masumlar ama onlar şeytanın kızları...her şey değişecek... Bu iyi ve. kötünün. savaşı...