Multi medyada chris ...
Cuma
Gözlerimi açtığımda daha değişik bir odadaydım. Oda da üç yatak vardı. Biri benim diğerleride sözde kardeşlerim için.
Bir tanesi yanıma geldi ve " benim adım Natalie. Tanışma fırsatımız olmamıştı." dedi. İyi kıza benziyordu aslında .
Fotoğraftaki Natalie
Bende kızın bu samimiliğine dayanamayıp sarıldım. Kız duygulandı ve ağlamaya başladı."Sen adını söylemedin. Merak ettim kardeşimin adını ." dedi o güzel gözyaşlarının arasından gülmeye çalışarak.
"Adım Erica. " dedim ve kulağına eğilerek " diğeri niye gelmiyor ? " dedim.
O da benim kulağıma eğildi ve " o daha yaşadığı şeyleri unutamadı. " dedi ve suratını asdı.
Ne yaşamış olabilirki bu kadar unutulamayacak?
Ayağa kalktım ve kızın yanına gittim.
Elimi uzattım ve "bem Erica. Kardeşler birbirni tanımaşılar bence tamışmaya ne dersin ? " dedim en samimi halimle.Bu kızlarla kaynaşmak istiyordum. Bu evden kurtulamayacağımı ve bu saçma şeylere muhtaç olacağımı biliyordum.
Bem her zaman mantıklı düşünürüm ama mantık mı bıraktılar sanki ?
Kız da elini uzattı ve "ben de tanışmak isterim tabi. Kusura bakma zor zamanlar yaşıyorum yanına gelme fırsatım olmadı." Dedi.
" önemli değil canım ama adını öğrenseydim çok iyi olacakdı " dedim ve kahkaha attım.
Zor günlerimde,bu evde bile kahkaha atabiliyorum işde çok güçlüyüm ben.
Kız da kahkaha attı ve "adım maria"dedi.
Fotodaki Maria
İkisinide çok sevmişdim ama bu evden de çıkmak istiyordum. Ailem , sevgilim ve arkadaşlarım merak ettiler mi acaba ? Ne diyorum ben tabiki de meraklanmışlardır herhalde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytanın Kızları
Teen FictionÇok masumlar ama onlar şeytanın kızları...her şey değişecek... Bu iyi ve. kötünün. savaşı...